Gå til innhold

Jeg synes kontakten min på psykiatrisk er frekk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er tvangsinnlagt for noe legene mener er vrangforestillinger. Jeg får selvmordstanker av å være på sykehuset av forskjellige grunner og vil ikke være her. Isteden for å agere på dette har jeg fått fortalt at jeg skal si i fra til de ansatte om en samtale. Så da gjorde jeg det. Sa i fra til kontakten min at jeg har selvmordstanker. Og hun svarer med «legene vil holde deg her lengre hvis du prater om det.» Jeg synes det er såpass drøyt at jeg vurderer å snakke med han som har ansvars vakt og be om ny kontakt. 

Anonymkode: 0cb78...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier ingenting annet så bare går hun. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det er sånn hun skal være hele kvelden. 

Anonymkode: 0cb78...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader ikke å be om en prat med ansvarsvakten. Det virket ikke som en bra måte å møte deg på. 

Jeg pleier å få høre at selv om jeg har én kontakt så kan jeg snakke med andre også. Så det kan du sikkert gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må du melde fra om. Hun oppfordrer jo indirekte til å lyve og holde noe ganske alvorlig hemmelig.

Anonymkode: e33f0...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med ansvarsvakt. Han sier at det hører ut som det kan ha skjedd en misforståelse. Men man kan ikke misforstå noe hun sa helt ordrett. 

Anonymkode: 0cb78...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har pratet med ansvarsvakt. Han sier at det hører ut som det kan ha skjedd en misforståelse. Men man kan ikke misforstå noe hun sa helt ordrett. 

Anonymkode: 0cb78...4ea

Dette er heller ikke greit. Å si at du misforstår er å få deg til å tvile på din bedømmelse og hva som reelt skjedde. Hvordan kunne det være en misforståelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Dette er heller ikke greit. Å si at du misforstår er å få deg til å tvile på din bedømmelse og hva som reelt skjedde. Hvordan kunne det være en misforståelse? 

Jeg er egt enig men får snakket med legene i morgen og en kontakt jeg stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (7 minutter siden):

Jeg er egt enig men får snakket med legene i morgen og en kontakt jeg stoler på.

Det er bra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...