Gå til innhold

Hva kan dette være?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Først trodde jeg det var krystallsyken,hver morning når jeg står opp gynger det som om jeg er i en båt. Men når jeg ligger i sengen helt stille kommer det kraftige støt i hjernen,kan dette være pga medisin? En bivirkning? Det er veldig ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svimmelheten om morgenen skyldes kanskje at du kan ha litt lavt blodtrykk når du våkner? Det er i så fall normalt.

»Støtene» i hjernen sees vanligvis når man slutter med antidepressiva, men også ved å slutte med noen andre medisiner. Har du endret på medisinene i det siste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (11 timer siden):

Svimmelheten om morgenen skyldes kanskje at du kan ha litt lavt blodtrykk når du våkner? Det er i så fall normalt.

»Støtene» i hjernen sees vanligvis når man slutter med antidepressiva, men også ved å slutte med noen andre medisiner. Har du endret på medisinene i det siste? 

Ja det kan jo skyldes lavt blodtrykk, bare var en ny måte svimmelhet som om jeg er i en båt. Men det går fort over. 

Har ikke endret på medisinene bortsett fra økt seroquel. Forstår det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å bli gal tror jeg,klarer snart ikke mer. Vet ikke hva jeg skal gjøre for formen er så dårlig,psykiateren skulle ringe i morgen. Men er dette psykisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 timer siden):

Er så redd det er noe alvorlig fysisk galt med meg. :( 

Da får du bestille en legetime.

Anonymkode: fb63c...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da får du bestille en legetime.

Anonymkode: fb63c...ac3

Ja får gjøre det i neste uke. Psykiateren ringte ikke så han er ikke til å stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja får gjøre det i neste uke. Psykiateren ringte ikke så han er ikke til å stole på. 

Det var fryktelig kjipt at han ikke gjorde det. 😕 Da er du i din fulle rett til å purre på han. Og det må du gjøre. Du kommer ingen vei ved å tenke at det er ikke vits pga han ikke ringte. Viktig at du fortsetter å ta tak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (På 7.12.2022 den 22.23):

Svimmelheten om morgenen skyldes kanskje at du kan ha litt lavt blodtrykk når du våkner? Det er i så fall normalt.

»Støtene» i hjernen sees vanligvis når man slutter med antidepressiva, men også ved å slutte med noen andre medisiner. Har du endret på medisinene i det siste? 

Jeg fikk støt i hele kroppen da jeg trappet opp lepoenx og psykiatrien trodde det var psykose, men det var det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (14 minutter siden):

Det var fryktelig kjipt at han ikke gjorde det. 😕 Da er du i din fulle rett til å purre på han. Og det må du gjøre. Du kommer ingen vei ved å tenke at det er ikke vits pga han ikke ringte. Viktig at du fortsetter å ta tak. :)

Det er jo psykiatrien som svikter og ikke holder avtaler,har ventet på telefon i hele dag. Så da ble den dagen ødelagt. For noen folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er jo psykiatrien som svikter og ikke holder avtaler,har ventet på telefon i hele dag. Så da ble den dagen ødelagt. For noen folk. 

Ja, skjønner det. Men bare ikke gi deg. Var det jeg mente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (31 minutter siden):

Ja, skjønner det. Men bare ikke gi deg. Var det jeg mente. :)

Jo jeg gir meg nå, de vil tydeligvis ikke hjelpe meg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jo jeg gir meg nå, de vil tydeligvis ikke hjelpe meg :( 

Skjønner du føler det sånn, men hvis du vil prøve AD bør du purre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (53 minutter siden):

Skjønner du føler det sånn, men hvis du vil prøve AD bør du purre på. 

Er lei av folk som ikke prioriterer meg men kunne tenkt meg å prøve det,men det skulle ikke være nødvendig å legge seg på knærne og be. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Er lei av folk som ikke prioriterer meg men kunne tenkt meg å prøve det,men det skulle ikke være nødvendig å legge seg på knærne og be. 

Kanskje de har gitt opp? Du er jo så mye av og på medisiner :) 

Anonymkode: 6819c...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kanskje de har gitt opp? Du er jo så mye av og på medisiner :) 

Anonymkode: 6819c...877

Har vært lenge på medisiner nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (8 timer siden):

Foreslår at du bestiller en ordentlig time.

 

Er ikke så lenge siden jeg var på time med  psykiater, han sa jeg skulle få ny timer eller han skulle ringe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner jo med at svimmelheten har med lavt blodtrykk å gjøre, det kan ikke legen gjøre noe med for jeg har tatt det opp flere ganger. Rarheten og depresjonen kunne AD ha hjelp på men han vil jo ikke hjelpe meg han psykiateren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Regner jo med at svimmelheten har med lavt blodtrykk å gjøre, det kan ikke legen gjøre noe med for jeg har tatt det opp flere ganger. Rarheten og depresjonen kunne AD ha hjelp på men han vil jo ikke hjelpe meg han psykiateren. 

Forhåpentligvis ringer han i neste uke. :) Også kan du sende melding og purre på. Han kan ha gjort en glipp. Har neppe tenkt aktivt at han ikke vil hjelpe deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...