Gå til innhold

zoloft noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at du har startet opp. Håpet det kommer til å fungere bra for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Så bra at du har startet opp. Håpet det kommer til å fungere bra for deg.

Ja håper det kommer til å fungere, får vel vite det om noen uker. 

Skrevet

Går i dag på zoloft (sertraline) gått på det i 2 år. Noe bivirkninger i starten. 

Skrevet
Duken skrev (27 minutter siden):

Går i dag på zoloft (sertraline) gått på det i 2 år. Noe bivirkninger i starten. 

Ok. Hva slags bivirkninger? 

Skrevet (endret)

Det var visst langt over og det serumet på risperdal, håper det hjelper å kutte ut 1 mg da. Får prøve det en stund og håpe det går bra og at jeg ikke blir dårligere av det. Det må jo være derfor jeg er svimmel, ellers har jeg ikke bivirkninger. Bortsett fra avflatethet men det kan jo være negative symptomer og. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Det var visst langt over og det serumet på risperdal, håper det hjelper å kutte ut 1 mg da. Får prøve det en stund og håpe det går bra og at jeg ikke blir dårligere av det. Det må jo være derfor jeg er svimmel, ellers har jeg ikke bivirkninger. Bortsett fra avflatethet men det kan jo være negative symptomer og. 

Hvor høyt var det? 

Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Hvor høyt var det? 

154,2 nM/l ved ref. 20 - 120.

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

154,2 nM/l ved ref. 20 - 120.

Og det var på 3 mg? 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Og det var på 3 mg? 

4 mg, begynte å ta 3 mg i går. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

4 mg, begynte å ta 3 mg i går. 

Jeg husker forrige gang du brukte 4 mg og hadde ca 150 nM, da anbefalte Kupton å endre til 3 mg. Hvis psykiateren din også har anbefalt det kan du stole på det. 

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg husker forrige gang du brukte 4 mg og hadde ca 150 nM, da anbefalte Kupton å endre til 3 mg. Hvis psykiateren din også har anbefalt det kan du stole på det. 

Ok takk :) Ja han sa jeg kunne gå ned til 3 mg hvis jeg ville og hadde bivirkninger. 

Skrevet
ISW skrev (39 minutter siden):

Men vet du om serumet går fort ned når jeg går over til 3 mg? 

Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men vet du om serumet går fort ned når jeg går over til 3 mg? 

Tar noen dager - ingen fare 😊

Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men vet du om serumkonsentrasjonen går fort ned når jeg går over til 3 mg? 

Du vil være nede på nytt, stabilt nivå etter ca en uke.

Skrevet
kupton skrev (Akkurat nå):

Du vil være nede på nytt, stabilt nivå etter ca en uke.

Ok takk :) 

Skrevet
ISW skrev (9 minutter siden):

Tar noen dager - ingen fare 😊

Takk :) 

• 1 måned senere...
Blomsterfluen
Skrevet

Zoloft gir meg tørr munn. Men den er bedre enn fluoxetin, når det kommer til hjertebivirkninger.

Skrevet
Blomsterfluen skrev (3 minutter siden):

Zoloft gir meg tørr munn. Men den er bedre enn fluoxetin, når det kommer til hjertebivirkninger.

Ok. Jeg pleier å ha tørr munn fra før, drikker mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...