Gå til innhold

Går det an å fungere meget godt med en psykoselidelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva er det?😊

Anonymkode: a075e...db0

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og hvorfor?😊

Det er forkortelse for privat melding. Du finner muligheten i rullegardina øverst i høyre hjørne. Der kan du trykke på konvolutten og skrive nicket mitt i søkefeltet. 

Jeg tenkte bare vi kunne ta en prat om det som kanskje er felles erfaringer. Har fått en psykoselidelse som diagnose, men jeg sliter med å akseptere den fordi jeg synes jeg fungerer for bra til å ha en slik diagnose. Takknemlig hvis du vil. 😊

Endret av Vendi

Fortsetter under...

Vendi skrev (4 minutter siden):

Det er forkortelse for privat melding. Du finner muligheten i rullegardina øverst i høyre hjørne. Der kan du trykke på konvolutten og skrive nicket mitt i søkefeltet. 

Jeg tenkte bare vi kunne ta en prat om det som kanskje er felles erfaringer. Har fått en psykoselidelse som diagnose, men jeg sliter med å akseptere den fordi jeg synes jeg fungere for bra til å ha en slik diagnose. Takknemlig hvis du vil. 😊

Jeg skal se om jeg finner ut av det ,men det må bli i kveld for jeg har ikke tid nå 😊

Jeg fungerer godt når jeg først fungerer godt, hvis det gir mening. Har veldig lite energi og en del negative symptomer som gjør at jeg ikke er så mye ute i verden. Men når jeg er i god nok form til å være ute i verden, så tror jeg nok jeg fungerer såpass godt at sykdommen er usynlig. Skulle bare ønske det var oftere jeg var i god form, og at jeg ikke ble straffet med psykose bare fordi jeg gjør friske ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...