Gå til innhold

Bruker dameundertøy hele tiden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Er en mann på 25 som bruker dameundertøy hele tiden, på stranda om sommeren og ellers i hverdagen. Synes det er greit å bruke og praktisk. Opplever ofte at de rundt flirer hvis den synes over buksekanten, men tar det med et smil. Samtidig er det blitt vanlig og godtatt at damer går rundt med stringen så den synes. Hva synes dere? Er det greit siden de fleste kler seg i stort sett hva de vil om dagen, eller blir det feil siden jeg er mann🙈 

Anonymkode: 234c0...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Du kan kle deg i hva du vil for min del, men jeg synes ikke det er fint når stringen vises på jenter heller jeg da. 

Det er sant, det har blitt trendy igjen å vise den nå

 

Anonymkode: 234c0...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvilke miljø du vanker i, men det er ikke blitt trendy å vise den igjen, tilogmed på tiktok så blir det hengt ut som vulgært...

Anonymkode: e5b5a...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...