Gå til innhold

Kan man bli dårligere med innleggelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på psykiatrisk i 3-4 uker pga psykose/vrangforestillinger. Nå er jeg på et punkt der jeg glir inn og ut av å forstå at det jeg tenker er vrangforestillinger. Det er veldig forvirrende og føler at jeg ikke kan stole på noen ting av verden rundt meg. På grunn av det har jeg blitt veldig suicidal og har fått fastvakt. Så har jeg blitt dårligere av å være innlagt? 

Anonymkode: f37a1...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo umulig å si for vi vet jo ikke om du hadde blitt like dårlig om du var hjemme.

Anonymkode: 2594f...800

Ja det er vel det. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: f37a1...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke gal før man blir innlagt så blir man det ihvertfall når man blir sperra inne der i ukesvis, er min erfaring. Og min erfaring av å se andre.. Som bare blir verre og verre. 

F. Eks så begynner de med jevnlig hodedunking i veggen, noe de aldri bedrev med hjemme. Noen ganger lurer jeg på om noen av de gjør det fordi de ikke vil bli utskrevet også da det gjerne begynner akkurat da. 

Anonymkode: ebb2b...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er man ikke gal før man blir innlagt så blir man det ihvertfall når man blir sperra inne der i ukesvis, er min erfaring. Og min erfaring av å se andre.. Som bare blir verre og verre. 

F. Eks så begynner de med jevnlig hodedunking i veggen, noe de aldri bedrev med hjemme. Noen ganger lurer jeg på om noen av de gjør det fordi de ikke vil bli utskrevet også da det gjerne begynner akkurat da. 

Anonymkode: ebb2b...b31

Hva gjør jeg da? 

Anonymkode: f37a1...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva gjør jeg da? 

Anonymkode: f37a1...6f2

Det vet vel ikke jeg. 

 

Anonymkode: ebb2b...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært på psykiatrisk i 3-4 uker pga psykose/vrangforestillinger. Nå er jeg på et punkt der jeg glir inn og ut av å forstå at det jeg tenker er vrangforestillinger. Det er veldig forvirrende og føler at jeg ikke kan stole på noen ting av verden rundt meg. På grunn av det har jeg blitt veldig suicidal og har fått fastvakt. Så har jeg blitt dårligere av å være innlagt? 

Anonymkode: f37a1...6f2

Jeg tenker at du kanskje beskriver noe som er et steg på vei til bedring. Det må være veldig slitsomt å oppleve at virkelighetsoppfatninger skifter slik. 

Godt at sykehuset ser at du har det veldig vanskelig nå, og at de hjelper deg som best de kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at du kanskje beskriver noe som er et steg på vei til bedring. Det må være veldig slitsomt å oppleve at virkelighetsoppfatninger skifter slik. 

Godt at sykehuset ser at du har det veldig vanskelig nå, og at de hjelper deg som best de kan:-)

Jeg håper dette er stormen før solen. 

Anonymkode: f37a1...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...