Gå til innhold

Jeg er ferdig. Er du klar?


Fru2020

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat satt meg ned etter å ha tørket støv. Det var det siste på en lang liste for dagen. 

Nå venter jeg besøk av et søskenbarn som jeg treffer en gang i året, på lille julaften. Den tradisjonen har vi hatt med oss siden vi var små. Så spiser vi julekaker og bytter gaver.

Etter det kommer moren min på besøk og så blir det Kvelden før kvelden på NRK. Må alltid ha det på i bakgrunnen. 

Hvordan står det til hos dere? Begynner julefreden å senke seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du føler deg klar og ferdig 😊 Tror nok ikke at julefreden vil senke seg hos meg før seint på julaften. Skal ha gjester, og når de har gått kan jeg slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (Akkurat nå):

Så bra at du føler deg klar og ferdig 😊 Tror nok ikke at julefreden vil senke seg hos meg før seint på julaften. Skal ha gjester, og når de har gått kan jeg slappe av. 

Det er alltid litt annerledes når man skal være vertinne. Da må man jo være på hele tiden. Men jeg husker likevel at det spesielle julemoduset kom likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar til i morgen 😊 Pinnekjøttet la jeg i vann tidligere på dagen, og det var det siste jeg hadde på listen at jeg måtte gjøre i dag. Så da er det bare å vente på å sette det på i morgen. Blir en veldig rolig julaften her med bare min far og bror, tror det vil bli en fin julaften 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med juletradisjoner. 

Jeg og guttene kom til mamma og stefar for noen timer siden. Kjente det var godt å få andre voksne som deler på ansvaret. De fikk morgengaven i dag etter forslag fra han eldste, så vi har spilt monopol i 1,5 time. Vi rakk ikke å bli ferdig. Så fikk han eldste mandelen i grøten. Nå skal vi snart spise kveldsmat. Da får mamma og stefar smakt på baksten og eggsalaten min. 

Så julen er i gang her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Det er alltid litt annerledes når man skal være vertinne. Da må man jo være på hele tiden. Men jeg husker likevel at det spesielle julemoduset kom likevel.

Ja, jeg er jo ferdig med alt. Bare maten i morgen da. Alltid redd for at det ikke skal bli vellykket, selv om det egentlig alltid pleier å bli det likevel. Har julestemning, men føler at jeg ikke kan slappe helt av før julaften er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det. De siste gavene er i boks, og det er veldig vanskelig å finne gaver til folk jeg ikke kjenner. Men nå tror jeg at det er bra 🙂 kakene jeg skal ha med i morgen smakte greit også. Jeg er glad jeg ikke er vertskap, det må jeg innrømme. Der durer det inn folk fra i kveld. Jeg tror ikke at jeg hadde taklet det. Men må man så må man. Skjønner igrunnen godt dere som først slapper av når alle har gått. Husk for all del at vi setter stor pris på det dere ordner istand! Tro meg på mitt ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg! Nettopp fått pakken til samboer, har bare èn gave igjen å pakke inn (to hvis man regner med den til hunden). Kvelden før kvelden står på i bakgrunnen og julefreden senker seg. 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Da nærmer det seg! Nettopp fått pakken til samboer, har bare èn gave igjen å pakke inn (to hvis man regner med den til hunden). Kvelden før kvelden står på i bakgrunnen og julefreden senker seg. 🎄

Her står også Kvelden før Kvelden på og julefreden har senket seg. Deilig 🤶🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...