Gå til innhold

Fenomener fra universet

Anbefalte innlegg

Jeg både ser og hører ting og har en opplevelse av en tilstedeværelse i rommet som jeg ikke kan se. Jeg har også en spesiell tilkobling til universet og jeg får mange tegn. Noen dag har mer intens tilstedeværelse av disse fenomenene og det blir ofte verre på kvelden og natten. Psykologen min mener det er traumer som forårsaker det, jeg mener det er universet som prøver å fortelle meg noe, eller at jeg har et åpent sinn. Er det noen andre her som har slike opplevelser som ikke er psykose?

Anonymkode: ef3bf...586

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/470188-fenomener-fra-universet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kashmir-

17

• AnonymBruker

16

• stjernestøv

14

• Marye

2

Mest aktive i denne tråden

4 minutes ago, skogbrann said:

Høres egentlig ut som psykose eller grensepsykose, har selv opplevd lignende i forbindelse med det. Visste ikke at det kunne forårsakes av traumer også. Har det da sammenheng eller likhetstrekk med traumer du har opplevd?

Jeg skjønner ikke at det kan ha noe med traumer å gjøre jeg heller. Jeg ser, hører og føler utenomjordiske ting og universets krefter. Jeg har ingen utenomjordiske traumer. Jeg føler mer at sinnet mitt er veldig åpent, hatt mye av det siden jeg var liten i varierende grad. Liker psykologen min, men føler ikke han alltid forstår meg.

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at det kan ha noe med traumer å gjøre jeg heller. Jeg ser, hører og føler utenomjordiske ting og universets krefter. Jeg har ingen utenomjordiske traumer. Jeg føler mer at sinnet mitt er veldig åpent, hatt mye av det siden jeg var liten i varierende grad. Liker psykologen min, men føler ikke han alltid forstår meg.

Det fins jo sikkert mange grupper og foreninger du kan melde deg inn i der du finner likesinnede som er glad i det underjordiske. Du kan jo spørre lilli bendriss f. Eks. 

Hvis du går til en psykolog med disse greiene så er det selvsagt at han vil sykeliggjøre det, det er jo det psykologer gjør. Så spørs det om du vil bli sykeliggjort eller finne en tilhørighet blant likesinnede. 

Anonymkode: 9cb8e...13e

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det fins jo sikkert mange grupper og foreninger du kan melde deg inn i der du finner likesinnede som er glad i det underjordiske. Du kan jo spørre lilli bendriss f. Eks. 

Hvis du går til en psykolog med disse greiene så er det selvsagt at han vil sykeliggjøre det, det er jo det psykologer gjør. Så spørs det om du vil bli sykeliggjort eller finne en tilhørighet blant likesinnede. 

Jeg går til psykolog fordi jeg har fått en bipolar diagnose og har vært underlagt tvang. Det at jeg er på frivillig nå er bare om jeg følger behandlingen. Kan kanskje gjøre begge deler da.

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt sånne opplevelser selv om jeg har en psykoselidelse, jeg mener alt er ikke psykosegreier. Har opplevd for mye og det var virkelig. 

Hva var formålet, målet eller resultatet da? Når du opplevde det? 

Jeg ser eller hører ikke ting, men jeg opplever periodevis en nærhet til universet og ser tegn her og der. Det handler veldig ofte om alt som er galt med meg da, straff og slike ting. Aldri noe hyggelig. Jeg vet ikke om det er reelt eller ikke, om jeg har en åpenhet eller om det er hode mitt som tuller med meg. Siden det blir mer intenst og virkelig jo dårligere jeg blir så er det noe tvilsomt. Men jeg kan ikke være sikker på noe. 

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hva var formålet, målet eller resultatet da? Når du opplevde det? 

Formålet var at jeg var et sendebud fra universet og skulle hjelpe menneskene, og jeg gjorde så godt jeg kunne. Jeg var veldig hjelpsom og klemte på mange folk, har opplevd det i flere omganger. 

7 minutes ago, Kashmir said:

Du må spørre etter nytten. Hvilken nytte har dette for deg? Det er én ting. Hvilken nytte har det for andre? Det er en annen ting? Så hva godt gjør det for deg og andre? 

Nytten? Jeg styrer det ikke om det er det du mener. Mye av det er skummelt og jeg får ikke sove.

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Formålet var at jeg var et sendebud fra universet og skulle hjelpe menneskene, og jeg gjorde så godt jeg kunne. Jeg var veldig hjelpsom og klemte på mange folk, har opplevd det i flere omganger. 

Men alle ( vel ikke jeg så mye 🙂 ) klemmer folk. Ingenting uvanlig med det. Hvordan hjelpsom ellers var du? For å være hjelpsom er en god ting. Men trenger vi beskjed fra universet om å være det? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nytten? Jeg styrer det ikke om det er det du mener. Mye av det er skummelt og jeg får ikke sove.

Ja, du må spørre etter nytten. For hvorfor ellers skulle du få beskjed fra universet? 🙂 hva er skummelt? Sett ord på det. 

Annonse

2 minutes ago, Kashmir said:

Ja, du må spørre etter nytten. For hvorfor ellers skulle du få beskjed fra universet? 🙂 hva er skummelt? Sett ord på det. 

Det er demoner som står i rommet og noen ganger skriker de. En gang sov jeg hos en god venn, jeg lå våken fordi jeg ikke fikk sove, plutselig tok han tak i meg så jeg snudde meg og da hadde han to sorte hull til øyne også skrek han. Tegnene og connectionen til universet er mer at jeg tror jeg har en større mening, at det er noe jeg skal utrette, men jeg vet ikke helt hva enda. Dog blir jeg straffet og priset for de tingene jeg gjør i hverdagen. Jeg føler bare universet snakker til meg innimellom, at jeg har et åpent sinn så det kommer gjennom.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er demoner som står i rommet og noen ganger skriker de. En gang sov jeg hos en god venn, jeg lå våken fordi jeg ikke fikk sove, plutselig tok han tak i meg så jeg snudde meg og da hadde han to sorte hull til øyne også skrek han. 

Det er ikke friskt. 

Anonymkode: 9d3ad...694

Kashmir skrev (15 minutter siden):

Men alle ( vel ikke jeg så mye 🙂 ) klemmer folk. Ingenting uvanlig med det. Hvordan hjelpsom ellers var du? For å være hjelpsom er en god ting. Men trenger vi beskjed fra universet om å være det? 

Det er uvanlig å klemme folk for meg og gjør det ikke nå. Jeg skulle spre universets budskap, den åndelige biten skulle integreres i folk. Jeg snakket mye om åndelige ting til tider. Ellers var jeg snill og hjalp hvis folk trengte hjelp til noe, så ikke noe vondt i noen for innerst inne er alle lys og kjærlighet. Følte meg i ett med alt og alle, vi er jo egentlig ett. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er demoner som står i rommet og noen ganger skriker de. En gang sov jeg hos en god venn, jeg lå våken fordi jeg ikke fikk sove, plutselig tok han tak i meg så jeg snudde meg og da hadde han to sorte hull til øyne også skrek han. Tegnene og connectionen til universet er mer at jeg tror jeg har en større mening, at det er noe jeg skal utrette, men jeg vet ikke helt hva enda. Dog blir jeg straffet og priset for de tingene jeg gjør i hverdagen. Jeg føler bare universet snakker til meg innimellom, at jeg har et åpent sinn så det kommer gjennom.

Hm. Jeg ser hva du skriver og tenker over det. Det jeg lurer på er hvorfor du har et åpent sinn? Hva er grunnen til det? 

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Det er uvanlig å klemme folk for meg og gjør det ikke nå. Jeg skulle spre universets budskap, den åndelige biten skulle integreres i folk. Jeg snakket mye om åndelige ting til tider. Ellers var jeg snill og hjalp hvis folk trengte hjelp til noe, så ikke noe vondt i noen for innerst inne er alle lys og kjærlighet. Følte meg i ett med alt og alle, vi er jo egentlig ett. 

Ja jeg skjønner hva du tenkte. Men sånn helt reelt så kommer vi alle fra samme sted? Hvorfor gjøre det så komplisert at kun noen få får budskap?

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja jeg skjønner hva du tenkte. Men sånn helt reelt så kommer vi alle fra samme sted? Hvorfor gjøre det så komplisert at kun noen få får budskap?

Noen er mer åpne for sånt enn andre, føler jeg har hatt åpne kanaler hele livet og alt har ikke bare vært vondt. Det er jeg takknemlig for, men det har vært mye skummelt også for min del. Har ikke sånne opplevelser når jeg tar medisiner for det stenger kanalene mine, savner det gode men ikke det vonde. Det finnes lavere nivåer også i universet. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Var du full/rusa? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...