Gå til innhold

Fenomener fra universet

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (17 minutter siden):

Nei 🙂 jeg ville gjerne ha reddet hele verden. Det kan jeg ikke. Det kan ingen ser det ut som. Jeg har ikke noe mer lys enn andre 🙂 og jeg tror ikke noen har det. Ærlig sagt 🙂 jeg vil ikke akseptere at barn lider og dør hver dag i andre land. Og så skal jeg sitte her og tro at jeg har et lys og er mer verdt enn dem? Nei... det er umulig.

Alle har det lyset i seg og hvis alle ville kunne det ha blitt fred,ingen hadde trengt å lide. Det er det universet vil. Men nå ble jeg dårlig av dette så må gi meg. 

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kashmir-

17

• AnonymBruker

16

• stjernestøv

14

• Marye

2

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Alle har det lyset i seg og hvis alle ville kunne det ha blitt fred,ingen hadde trengt å lide. Det er det universet vil. Men nå ble jeg dårlig av dette så må gi meg. 

Ok 🙂 sorry. Håper det går bra, og takk for svar ihvertfall 🙂

Annonse

Kashmir skrev (12 timer siden):

Nei, og da må jeg se logikken 🙂 fordi. Vi kommer alle fra samme sted.  Og formålet må være universelt. Om det er kjærlighet, fred eller konflikter. Er du med meg nå? Det vi er fra og som gir beskjeder burde jo derfor gi alle samme beskjed? At om vi ikke skjønner, så i hvertfall. Eller er det vi kommer fra noe som med vitende og vilje gjør oss forvirret, vondt eller vanskelig for oss? Og de gir noen beskjeder om å gjøre ting bra? Hvem er i såfall de da? Og hvorfor har de ikke nådd fram på millioner av år? 

Jeg synes "logikken" din virker svært forvirret. 

Anonymkode: 37e88...adc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...