Orion Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg har vert inne i en vond sirkel siden jeg for første gang ble syk der jeg stort sett 1-3 måneder etter utskrivelse blir så dårlig igjen at jeg må innlegges på nytt. Jeg har tenkt mye på hvorfor det har blitt slik og hva jeg kan gjøre annerledes for å klare å bryte ut, men jeg klarer ikke finne hvorfor eller hva annet jeg kan gjøre enn det jeg allerede gjør. Jeg forsøker holde på rutinene når jeg er hjemme, som å gå på jobb, spise regelmessige måltider, holde døgnrytme, trene fast, komme meg ut hver dag og gå i behandling. Men det er tydelig ikke nok. Jeg føler jeg står litt fast og jeg vet ikke helt hva annet jeg kan gjøre for å klare å snu dette og bryte ut av sirkelen? Noen som har noen gode råd eller egenerfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Hva er grunnen til at du legges inn de gangene da? Sikkert lettere å svare om vi vet det Anonymkode: 6b170...974 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 25. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er grunnen til at du legges inn de gangene da? Sikkert lettere å svare om vi vet det Anonymkode: 6b170...974 Ja, selvfølgelig. Det glemte jeg helt. Hovedgrunnen til at jeg innlegges er da suicidalitet, men også bare depresjon der jeg fungerer såpass dårlig at det er sett på som mest hensiktsmessig at jeg innlegges. Endret 25. desember 2022 av Orion 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Orion skrev (Akkurat nå): Ja, selvfølgelig. Det glemte jeg helt. Hovedgrunnen til at jeg innlegges er da suicidalitet, men også bare depresjon der jeg fungerer såpass dårlig at det er sett på som mest hensiktsmessig å innlegge meg. Hva blir du deprimert og suicidal over? Anonymkode: 6b170...974 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 25. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva blir du deprimert og suicidal over? Anonymkode: 6b170...974 Der er ingen spesielle grunner. Det bare kommer og går litt i perioder uten at jeg klarer se ett mønster. Skulle bare ønske jeg visste hva jeg kunne gjøre for å endre på det. Er lei av å ha det slik. En annen ting jeg glemte å nevne er at jeg har bipolar lidelse, men at jeg også er godt medisinert. Vet ikke hvor mye det har å si men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.