AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Hei, jeg har ett spørsmål jeg håper noen kanskje har svaret på. Jeg har forsøkt google men ikke funnet noe sikkert svar... For noen år tilbake (da jeg var veldig veldig syk) sluttet jeg av ulike grunner å spise og til slutt nektet jeg også å drikke. I denne perioden insisterte de ansatte der jeg var innlagt på å måle blodsukkeret mitt to ganger om dagen (tror jeg). De sa at hvis det ble for lavt kunne jeg besvime/bli bevisstløs/ende i koma/dø. Og en gang sa de også at det var farlig lavt at jeg burde spise og drikke nå med en gang... Men vet ikke om jeg tror på dette? Stemmer dette virkelig eller prøvde de bare lure meg til å begynne å spise og drikke igjen? Anonymkode: 5b063...f75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Har tenkt en del på dette og bekymret meg over det så om noen har svar hadde jeg satt pris på det... Anonymkode: 5b063...f75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Hva tror du selv? Anonymkode: 33839...1d7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg merker at jeg ikke har så lyst til å svare på dette.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Selvfølgelig stemmer det. De prøvde ikke å lure deg. Har du vrangforestillinger? Er du paranoid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tror du selv? Anonymkode: 33839...1d7 Jeg tror det er løyn. Når jeg googlet sto det at man ikke kunne få for lavt blodsukker uten å bruke insulin? Så om det stemmer så er det de sa løyn. Anonymkode: 5b063...f75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 7 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tror det er løyn. Når jeg googlet sto det at man ikke kunne få for lavt blodsukker uten å bruke insulin? Så om det stemmer så er det de sa løyn. Anonymkode: 5b063...f75 Jeg vet heller ikke om jeg vil svare da jeg ikke forstår hva hensikten med spørsmålet er? Vil du gjøre det igjen? Jeg kan i hvert fall si at jeg har også vært i den situasjonen og jeg følte meg veldig veldig dårlig så du kan jo tenke litt på det. Bra kan det jo ikke være. Anonymkode: d5cea...c5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet heller ikke om jeg vil svare da jeg ikke forstår hva hensikten med spørsmålet er? Vil du gjøre det igjen? Jeg kan i hvert fall si at jeg har også vært i den situasjonen og jeg følte meg veldig veldig dårlig så du kan jo tenke litt på det. Bra kan det jo ikke være. Anonymkode: d5cea...c5f Har absolutt ingen plan om å gjøre det igjen nei. Vil bare vite om de ansatte er til å stole på til neste gang jeg blir innlagt, dersom jeg skulle bli innlagt igjen... Jeg følte meg også forholdsvis dårlig, og jeg tror selvfølgelig ikke at det er bra jeg heller. Men det er stor forskjell på det å føle seg dårlig og det å dø av det. Det var ikke så lenge jeg gikk uten drikke heller, bare noen dager. Anonymkode: 5b063...f75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var ikke så lenge jeg gikk uten drikke heller, bare noen dager. Det er selvfølgelig farlig å gå uten både mat og drikke i dagevis, særlig hvis man er undervektig fra før. Anoreksi er en dødelig sykdom. Jeg vet ikke hva helsepersonell kan lese ut av en blodsukkermåling, men de kan ikke la pasientene gå uten væsketilførsel lenge (hvis ikke vedkommende er døden nær av andre årsaker, typen veldig gammel og svak på sykehjem). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.