Gå til innhold

Er det utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg føler meg usikker men såret fordi jeg vet ikke om det regner som utroskap.

Er det utroskap når man har vært skilt med kona i 1 uke, og så finner ut at hun sender søte bilder av seg selv og har lange samtaler med en annen på telefonen ?

Jeg vet ikke med jeg føler meg såret av det og vil ikke tolerere det. Hun sier at hun gjorde det for og "hevne" seg på meg men hvor langt kan hun gå egentlig ???

 

 

 

Anonymkode: 6ff89...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere er skilt - altså ikke i et forhold lenger - så er det ikke utroskap nei. Er forholdet slutt har dere ingenting med hva den andre gjør lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei jeg føler meg usikker men såret fordi jeg vet ikke om det regner som utroskap.

Er det utroskap når man har vært skilt med kona i 1 uke, og så finner ut at hun sender søte bilder av seg selv og har lange samtaler med en annen på telefonen ?

Jeg vet ikke med jeg føler meg såret av det og vil ikke tolerere det. Hun sier at hun gjorde det for og "hevne" seg på meg men hvor langt kan hun gå egentlig ???

Anonymkode: 6ff89...b26

Utroskap når dere er skilt? Nah. Du har ingenting med hvem kona sender bilder til, hva slags bilder hun sender av seg selv og hvem hun ev. har seg med - hun er fri til å gjøre hva hun vil. Det samme har du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utroskap når dere er skilt. Men de fleste (?) av oss tar hensyn rett etter et brudd. Vi trenger ikke å gni inn at vi flørter med andre eller snakke om den spennende personen vi har møtt. Et brudd er jo vanskelig for begge parter som regel, og litt omtanke viser man jo en stund. Men hun er ikke utro og hun kan gjøre som hun vil. At du blir såret er forståelig, men du kan ikke bebreide henne face to face. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skilt skilt

Vi har vært skilt før og vi har funnet veien tilbake hver gang. men nå er det annerledes etter at jeg fant ut det.hun gjorde.

Men da markerer hun en slutt tolker jeg det som da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemligeArne skrev (Akkurat nå):

Ikke skilt skilt

Vi har vært skilt før og vi har funnet veien tilbake hver gang. men nå er det annerledes etter at jeg fant ut det.hun gjorde.

Men da markerer hun en slutt tolker jeg det som da.

 

Hva mener du med skilt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeanonymnok skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med skilt da?

At vi ha vært fra hverandre en stund liksom en pausen

I min kultur skillet man seg ikke det er sjelden at man skiller seg på ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 timer siden):

Det er ikke utroskap når dere er skilt. Men de fleste (?) av oss tar hensyn rett etter et brudd. Vi trenger ikke å gni inn at vi flørter med andre eller snakke om den spennende personen vi har møtt. Et brudd er jo vanskelig for begge parter som regel, og litt omtanke viser man jo en stund. Men hun er ikke utro og hun kan gjøre som hun vil. At du blir såret er forståelig, men du kan ikke bebreide henne face to face. 

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...