Gå til innhold

Har tenkt tanken på hvorfor ikke annet helsepersonell engasjerer seg her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke lov å skrive man er psykolog 

Anonymkode: 253ed...ef3

Nei, men det er tydeligvis lov å fortelle at man har jo bet innen psykiatri i over 30 år. Her inne er det Kupton som er både Gud og guru. 

Anonymkode: 26506...edf

Det er vel helt ok at andre henvender til ham? Jeg fikk en forklaring av en her inne om at forskjellige brukere kunne mye om sine forskjellige ting. Det syns jeg var en bra innstilling. Hvis man har nytte av svar fra de ulike brukerne så er vel det greit nok? 

Selv er jeg ikke alltid enig med ham, men det er også helt ok. Samtidig ser jeg også andre bidrar bra på sine måter.

Ikke lag en konkurranse om hvem som er ditt og hvem som er datt, og hvem som kan og vet mest. Det er ikke noe poeng.

Jeg skjønner godt at medisinsk personell ikke ønsker å bruke fritiden sin her inne. De møter folk med samme problemstilling på jobb og må bruke sin tankevirksomhet på dem. Da jeg jobbet med barn så brukte jeg all tilgjengelig tid på å tenke på deres problemstillinger og hvordan jeg kunne hjelpe dem. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...