Gå til innhold

Kan man ha lungebetennelse eller bronkitt uten feber?

Anbefalte innlegg

At man «bare» sliter med pusten? Tungpust og kortpust. Går med skuldrene oppi ørene konstant pga kortpust. Det er så slitsomt, og jeg blir fryktellg sliten av det. Får ikke puste som normalt. Kom som kastet på meg  i går kveld etter en forkjølelse uka før. Noen som kjenner seg igjen? 

Fortsetter under...

Hurja skrev (2 minutter siden):

At man «bare» sliter med pusten? Tungpust og kortpust. Går med skuldrene oppi ørene konstant pga kortpust. Det er så slitsomt, og jeg blir fryktellg sliten av det. Får ikke puste som normalt. Kom som kastet på meg  i går kveld etter en forkjølelse uka før. Noen som kjenner seg igjen? 

Jentungen min hadde i alle fall det for en del år siden. Hun var skikkelig tungpustet og slapp, men hadde ikke feber. Jeg dro henne med meg til legen og han lurte på hva jeg trodde diagnosen var og trodde ikke helt på meg da jeg sa lungebetennelse. Ansiktet hans da han banket henne på ryggen for å høre på lungene var ubetalelig! 😂 Det var ingen tvil om at hun hadde lungebetennelse nei, jeg fikk det også.

Hurja skrev (4 minutter siden):

Jeg har ofte hatt lungebetennelse uten feber. Nå får jeg sjelden feber da, kun hvis det blir veldig alvorlig (sist så gikk lungebetennelsen over til sepsis)

Tusen takk for svarene deres. Jeg opplever mitt livs verste dager på jobb fordi jeg er så tungpustet og kortpustet, og fordi jeg jobber dobbeltskift denne uka. Jeg er fryktelig sliten.  Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er skikkelig krise på jobb. 

Annonse

Hurja skrev (1 time siden):

Tusen takk for svarene deres. Jeg opplever mitt livs verste dager på jobb fordi jeg er så tungpustet og kortpustet, og fordi jeg jobber dobbeltskift denne uka. Jeg er fryktelig sliten.  Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er skikkelig krise på jobb. 

Enig med Anonym over at du ikke burde gå på jobb og at krise ikke er ditt problem. Ring inn syk i morgen. Ta vare på deg selv ❤️ 

Anonymkode: 6f995...6df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...