Gå til innhold

Skal dere spise noe spesielt i dag?

Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Det er bare meg og mannen i dag, og vi gjør det lettvint med pizza fra Dominos. Riskrem til "dessert" som jeg nettopp har laget. 

Ønsker alle et godt nytt år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (2 minutter siden):

Det er bare meg og mannen i dag, og vi gjør det lettvint med pizza fra Dominos. Riskrem til "dessert" som jeg nettopp har laget. 

Ønsker alle et godt nytt år! :)

Her blir det kalkunfilet på meg og sønnen, vegetar julepølser på mannen med moltekrem til dessert. 

Godt nytt år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hjemmelaget pizza. Men skulle ønske vi heller bestilte for det er plutselig overveldende å lage pizza. 😛

Godt nyttår!

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi, altså mannen og jeg, er hjemme i kveld, bare oss to og vi har nettopp spist lasagne. 😊 I kveld blir det riskrem, skal lage den snart. Har ingen tradisjoner for nyttårsaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andebryst med diverse tilbehør står på menyen her. Vanligvis har vi Dronning Maud fromasj og kransekakestenger til nyttårsdessert, men i dag blir det «bare» konfekt. Fantastisk god og sykt fin sjokolade da, fra «Jentene på tunet» i Selbu. 

Anonymkode: 91c93...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og meg som er hjemme i år. Vi pleier å være det pga dyrene. Har kost oss med kalkunfilet. Tilbehør: Pommes frites, rosenkål, waldorfsalat, rødkål og saus. Superdigg!

Har ikke ordentlig dessert, men det blir musserende vin og konfekt utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent svar, men jeg vil nevne det fordi det ble litt uoriginalt.

Planen var å ha Kalle Kun til middag, men jeg hadde ikke krefter til det, så derfor ble det istedenfor potetlomper som vi fylte med spekekjøtt/røkt fisk, noe smått oppkuttet grønnsaker (agurk, paprika og eple) og rullet dette sammen. Som noe smør nærmest lompen brukte vi potetsalat og majones med mango/chili-smak, men vet mange også bruker smøreost, rømme e.l. Det ble godt og ikke så mektig. Riskrem til dessert, som jeg hadde laget tidligere på dagen. Absolutt ingen dum erstatning, når det ble som det ble... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på indisk restaurant, og hadde nydelig mat der. Hadde desserten hjemme; sjokolademousse og karamellpudding ❤️ Nydelig - jeg elsker begge dessertene, og det var flere år siden vi hadde hatt sjokolademousse hjemme! Elsker indisk mat også, så det ble en fullklaff på maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...