Gå til innhold

Priority Pass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er et produkt som ofte tilbys i premium-segmentet av kort. Det gir tilgang til lounger på flyplasser. 

Jeg har det ikke selv - har tilgang til Star Alliance lounger og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (1 time siden):

Det er et produkt som ofte tilbys i premium-segmentet av kort. Det gir tilgang til lounger på flyplasser. 

Jeg har det ikke selv - har tilgang til Star Alliance lounger og er fornøyd med det.

Takk for svar.  Hva er premium-segmentet?

Betyr det at jeg kan gå til lounger og Fast track?

Anonymkode: aa1ce...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar.  Hva er premium-segmentet?

Betyr det at jeg kan gå til lounger og Fast track?

Anonymkode: aa1ce...fba

Fast track er det flyselskapet som tilbyr. Da må du enten bestille det i billetten / bookingklassen eller ha et medlemsskap hos flyselskapet (f.eks Eurobonus eller Norwegian rewards) med tilstrekkelig høyt medlemsnivå. 

Men du har tilgang til en del lounger. Typisk flyplassens egne, ikke alliansespesifikke som Star Alliance eller OneWorld. 

Med premium kort mener jeg f.eks Private Banking, Amex Platinum, osv.. de programmene som tilbys til de best betalende kundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (46 minutter siden):

Fast track er det flyselskapet som tilbyr. Da må du enten bestille det i billetten / bookingklassen eller ha et medlemsskap hos flyselskapet (f.eks Eurobonus eller Norwegian rewards) med tilstrekkelig høyt medlemsnivå. 

Men du har tilgang til en del lounger. Typisk flyplassens egne, ikke alliansespesifikke som Star Alliance eller OneWorld. 

Med premium kort mener jeg f.eks Private Banking, Amex Platinum, osv.. de programmene som tilbys til de best betalende kundene. 

Jeg skal sitte noen timer på Kastrup på søndag.  Betyr det at jeg kan vente i en lounge?

Anonymkode: aa1ce...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal sitte noen timer på Kastrup på søndag.  Betyr det at jeg kan vente i en lounge?

Anonymkode: aa1ce...fba

Om du har Priority Pass bør du ha med deg kortet og du burde laste ned appen, hvor du har oversikt over lounger du har tilgang til. Du kan også sjekke her

https://www.prioritypass.com/en/airport-lounges

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...