Gå til innhold

Han skal reise snart og jeg har alvorlig separasjonsangst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har angst jeg også og jeg får ikke sobril eller noe som hjelper mot det av legen. Lurer derfor på hva du sa med ord siden du fikk det? 

Anonymkode: 7e0b3...b23

Jeg har hatt sobril som evt medisin veldig mange år, kanskje ca 15 år, så det husker jeg ikke helt konkret. Så synd at du ikke får noe mot angsten. Har du spurt legen om hvorfor du ikke får noe som kan hjelpe deg?

Anonymkode: fb888...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
frosken skrev (På 4.1.2023 den 13.48):

Sannsynligheten for at det skal skje ham noe alvorlig på et behandlingsopphold, er usedvanlig liten. Han er tryggere der enn han er hjemme. Men støtter Grendel i at du ikke bør satse alt for mye på telefonsamtaler til faste tider, da han fort kan bli distrahert eller forsinket i forbindelse med aktivitetene der han skal være. 

Frosken, situasjonen min er veldig vanskelig nå, kan jeg sende deg en pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Frosken, situasjonen min er veldig vanskelig nå, kan jeg sende deg en pm?

Du kan godt skrive pm:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (4 minutter siden):

Du kan godt skrive pm:-)

Du er dronningen her frosken. Alltid korrekt og omsorgsfulls (men også streng til tider). Heldig ab som får råd fra deg. 

Anonymkode: 7e0b3...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (På 4.1.2023 den 11.27):

Det er iallefall lett å forstå at du får angst med dine opplevelser i bagasjen. Jeg vet ikke helt, men hva med at du ikke prøver å takle det? Bare si til dag selv at det er jo helt normalt i din situasjon å være redd, og så akseptere det? Jeg tror bare at å prøve og bekjempe slike følelser som jo er helt normale i ditt tilfelle kanskje gjør ting verre. At det å forstå deg selv her og akseptere at ja, det er tøft men det er ikke rart. Kanskje det vil få deg litt roligere?  Og så som den over skriver, at dere avtaler tidspunkt å kontakte hverandre på. 

Takk for gode råd. Ja det er nok normalt i min situasjon å ha angst, men jeg har likevel kjempet i mot og tenkt at jeg må bare skjerpe meg og følt selvforakt pga at jeg får mye angst og takler en del ting dårlig, som feks å være borte fra noen som betyr mye. Så da er det godt å få en bekreftelse på at det er normalt at jeg har angst, som jeg fikk fra deg nå. Det er en lettelse å slippe å kjempe i mot. Det er jo de rådene jeg har fått også, å la angsten komme og gå. Men det er noe beroligende ved å slippe å kjempe i mot, og det er jo også logisk at jeg sliter med angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...