Gå til innhold

Kan alkohol gjøre at man kommer mer i kontakt med følelsene sine og føler følelser sterkere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må du nesten se litt på selv, det er du som vet hva som treffer og går innpå deg.

Anonymkode: 46479...c0d

Sant. Jeg får forsøke google litt.

Anonymkode: d9937...966

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva jeg tror, Man blir jo kanskje mer glad?

Jeg tror ikke det. Helt ærlig så tror jeg det blir verre. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det. Helt ærlig så tror jeg det blir verre. 

Ja. Du har kanskje rett? At de følelsene man føler på før man begynner  å drikke er de som blir forsterket når man begynner å bli brisen.

Ja. Du har kanskje rett? At de følelsene man føler på før man begynner  å drikke er de som blir forsterket når man begynner å bli brisen.

Ja nettopp. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Ja nettopp. 

Men jeg tenker kanskje det ville vert bedre å føle på en negativ følelse i stedet for ingen følelse i det hele tatt?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men jeg tenker kanskje det ville vert bedre å føle på en negativ følelse i stedet for ingen følelse i det hele tatt?

Se på en film da. Eller you tube eller noe. Nok av tema å bli både trist og sint på. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Se på en film da. Eller you tube eller noe. Nok av tema å bli både trist og sint på. 

Ja. Sant. Har du forslag?

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg tror, Man blir jo kanskje mer glad?

Har du aldri drukket alkohol når du har vært lei deg eller sint før? 

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Har du aldri drukket alkohol når du har vært lei deg eller sint før? 

Nei, bare når jeg har vert nøytral eller glad. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, bare når jeg har vert nøytral eller glad. 

Da syns jeg du skal fortsette med det. Alkohol er ingen langsiktig eller god måte å håndtere følelser på. Tvert om må man kalle det å forsøke å «drikke dem bort» er å ikke håndtere følelser. 

Endret av Kayia

Du vet at alle som døyver sin smerte med alkohol har tenkt at de(vi) kan jo bare gjøre det den dene gangen. Men så oppdager man at det å drikke det vekk har en effekt, og kan dermed bli fristet neste gang også. 

Om du er av typen som kan komme til å miste kontroll vet du ikke før du har prøvd. Så hvorfor prøve? 

Skjønner det er tungt. ❤ Men jeg skulle ønske jeg ikke prøvde selv, for jeg var en av de mange som mistet kontrollen. Og jeg var typ 27 år da det skjedde. Nå er det en skikkelig kamp, og mye dritt har skjedd. 

Drikk heller i sosialt lag når du har det fint. :)

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...