Gå til innhold

Hvordan har du blitt møtt på legevakten i forhold til psykiske problemstillinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg opplever at jeg blir tatt mer seriøst når jeg har med meg behandler. Den ene ganger jeg dro dit alene ventet jeg i 5 timer. Når jeg har tatt med behandler så har jeg fått eget rom + fått snakke med lege innen 30 min ca.

Anonymkode: d9f87...697

Fortsetter under...

Har variert. Alt fra ventet 10 min til to timer. Har ventet en stund selv når politiet har vært med. Behandler har aldri vært med og jeg opplever ikke at jeg har blitt mindre tatt seriøst om jeg har dratt alene eller blitt fraktet av politi ei heller om det har gått fort eller sakte. Når vi har ventet i 1-2 timer jeg og politiet så har det nok vært ganske alvorlige ting legen har måttet prioritere. For ellers så prøver de jo å prioritere politiet for å få de frigjort. Det har ikke noe med meg å gjøre det, men politiet sine ressurser. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg opplever at jeg blir tatt mer seriøst når jeg har med meg behandler. Den ene ganger jeg dro dit alene ventet jeg i 5 timer. Når jeg har tatt med behandler så har jeg fått eget rom + fått snakke med lege innen 30 min ca.

Anonymkode: d9f87...697

Behandleren mener du da psykolog? 

Anonymkode: 1baa5...827

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...