Gå til innhold

Ta kontakt når man har det vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har blitt innlagt mange ganger for det. Var redd for å miste kontrollen.

Anonymkode: 822ff...602

Jeg ble veldig enkelt innlagt før da jeg hadde eupf på papiret, men nå som diagnosen er endret til noe annet så får jeg sjeldent tilbud om innleggelse så tror eupf gjør at man lettere kan bli innlagt, men man får ikke være der lenge. Jeg ble som regel skrevet ut dagen etter fordi de sa at da var krisen over. 

Er det noen som har tanker om dette? Om eupf gjør at man lettere kommer inn? 

Anonymkode: ddb26...426

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble veldig enkelt innlagt før da jeg hadde eupf på papiret, men nå som diagnosen er endret til noe annet så får jeg sjeldent tilbud om innleggelse så tror eupf gjør at man lettere kan bli innlagt, men man får ikke være der lenge. Jeg ble som regel skrevet ut dagen etter fordi de sa at da var krisen over. 

Er det noen som har tanker om dette? Om eupf gjør at man lettere kommer inn? 

Jeg har hørt det motsatte. At de med diagnosen som oftest enten ikke blir innlagt eller får veldig korte innleggelser, "fordi pasienter med denne diagnosen har ikke godt av å være innlagt". Men det er nok individuelt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har hørt det motsatte. At de med diagnosen som oftest enten ikke blir innlagt eller får veldig korte innleggelser, "fordi pasienter med denne diagnosen har ikke godt av å være innlagt". Men det er nok individuelt.

Hm, eupf er jo typisk "svingdørsdiagnose" og da må man jo bli innlagt også. Men enig i at man blir utskrevet dagen etter, men man blir lett innlagt er min erfaring. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm, eupf er jo typisk "svingdørsdiagnose" og da må man jo bli innlagt også. Men enig i at man blir utskrevet dagen etter, men man blir lett innlagt er min erfaring. 

Ja, det har du rett i. Synes for øvrig det er veldig synd at de med diagnosen blir så stigmatisert. Selv tror jeg at de ville profittert på en lengre innleggelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...