Gå til innhold

Må bare holde ut til i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har en tung periode for tiden og team skal ringe meg i kveld (vet ikke nøyaktig tidspunkt). Så jeg må bare holde ut til da. Har brukt alle mestringsstrategiene og avledningsteknikkene jeg har hittil, og ingen av dem hjelper egentlig tilstrekkelig. Men jeg holder jo ut.

Noen som har noen oppmuntrende ord, erfaring å dele eller bare ja hva som helst...  

Anonymkode: 36c81...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å hold deg opptatt med noe som får tankene over på noe annet. Tegn, gå tur, hør på musikk, se på TV, hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp deg noe godt å spise og finn deg en film på Netflix, så går tiden :)

Anonymkode: a90bd...163

Var på butikken i ste for å kjøpe trøstemat, har spist opp alt allerede. Hehe. Men skal se om jeg finner en film og prøve å klare holde fokuset der. Kjenner meg så urolig og. Som noe kravler på innsiden av huden.

Anonymkode: 36c81...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Prøv å hold deg opptatt med noe som får tankene over på noe annet. Tegn, gå tur, hør på musikk, se på TV, hva som helst.

Tankene over på noe annet er viktig ja, men vanskelig. Jeg har gjort det du nevner og det hjelper ikke så mye men jeg får vel bare forsøke så godt jeg kan å gjøre de tingene og virkelig forsøke.

Anonymkode: 36c81...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...