Gå til innhold

Harry og Meghan sin dokumentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har sett den? Hva mener dere om dette?

Jeg mener at Harry må få lov å fortelle det han føler for. Vet at det er mange som er imot det. 

Anonymkode: 4487e...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Har ikke sett den. Kongelige er ofte sære og pløsete. Harry og Megan virker som ett hyggelig par dog, men jeg gidder ikke bruke flere timer for å se på hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viser at lojalitet og respekt for felleskapet ikke passer inn i alle kulturer. Noen steder er det individualismen og selvrealisering som gjelder. En skuespiller med søte smil og uskyldig utseende men ganske slu. Bare veldig trist, det eneste man oppnår er å tjene penger på å henge ut sin egen familie. En familie som fra før har måttet leve i rampelyset og bare har sine nærmeste å kunne være seg selv sammen med blir nå sveket av en av sine egne og alt det private blir delt med hele verden. Som om det er sjokkerende at brødre kan krangle litt og nærmeste familie kan si sårende ting. Tror Harry at alle vanlige familier alltid er perfekte?. Det er nesten verre enn hva pressen har gjort mot noen av dem. Fremstiller bror, svigerinne og far som bøller og seg selv og sin kone som offer hele veien. Det hele virker merkelig. 

Anonymkode: e5a2e...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det viser at lojalitet og respekt for felleskapet ikke passer inn i alle kulturer. Noen steder er det individualismen og selvrealisering som gjelder. En skuespiller med søte smil og uskyldig utseende men ganske slu. Bare veldig trist, det eneste man oppnår er å tjene penger på å henge ut sin egen familie. En familie som fra før har måttet leve i rampelyset og bare har sine nærmeste å kunne være seg selv sammen med blir nå sveket av en av sine egne og alt det private blir delt med hele verden. Som om det er sjokkerende at brødre kan krangle litt og nærmeste familie kan si sårende ting. Tror Harry at alle vanlige familier alltid er perfekte?. Det er nesten verre enn hva pressen har gjort mot noen av dem. Fremstiller bror, svigerinne og far som bøller og seg selv og sin kone som offer hele veien. Det hele virker merkelig. 

Anonymkode: e5a2e...381

Nå vet jeg ikke om det er helt riktig å påstå at Meghan er slu. Kanskje er hun det. Kanskje er hun veldig misforstått blant mange. Det vet vi jo strengt tatt ikke.

Vi ser jo at noe ala dette med Harry gjelder flere kongefamilier, hvor nr 2 i rekken til tronen, eller ihvertfall en av de som ikke er kronprins eller prinsesse, gjør et slags opprør eller blir "det sorte fåret" i familien: prinsessen her i Norge, den yngre i Sverige, og det er jo noe tull med den danske familien nå også, så Harry er bare en av dem i det sporet der. Forskjellen er at de andre unntatt de danske, holder munn om interne oppgjør i familien. Det er jo ganske ironisk at det er nettopp Harry som bretter ut private ting siden det engelske kongehuset alltid har vært mest konservative og holdt mest munn ( til Diana kom inn i bildet, og det er vel dét unntaket ).

Jeg tror alt har skjedd alt for fort, og at Harry har bare blitt med i en karusell her. Det startet jo allerede da en venn av ham anbefalte han å filme fra begynnelsen fra da de reiste til Canada, såvidt jeg vet. Da var det allerede planer om offentkigjøring, og så har det bare ballet på seg. Tror Harry får en skikkelig smell, men det er sikkert fordi jeg selv ville følt panikk ved å lage så mye oppstyr på kort tid. Og dette har jo halve verdens blikk på seg! Hjelp sier jeg bare 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (På 7.1.2023 den 17.19):

Har ikke sett den. Kongelige er ofte sære og pløsete. Harry og Megan virker som ett hyggelig par dog, men jeg gidder ikke bruke flere timer for å se på hva de gjør.

Jeg vil ikke ta verken kongefamilien eller Harry sin side. Men tror nok saken har flere sider. Tror Harry har grunn til å føle det han gjør. Men det kan ligge grunner fra kongefamilien og. 

Anonymkode: 4487e...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...