Gjest Frøya Alilde Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 @kupton Jeg vet ikke hvorfor tråden ble slettet men har du noen konkrete råd/ tips å gi meg? Kan jeg snakke med deg på PM? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Han sa jo at han anbefalte å bare droppe hele rettsaken. Du hadde ikke sjans til å få medhold. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 To råd: 1. Ring advokaten din og be denne om å trekke saken. Du taper uansett. 2. Få kontroll på utageringene slik at du også slipper belter. Når du har klart dette noen uker, vil du sannsynligvis bli overført til et bedre sted for deg. Nei, ikke PM. Jeg har stengt for dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 kupton skrev (3 minutter siden): To råd: 1. Ring advokaten din og be denne om å trekke saken. Du taper uansett. 2. Få kontroll på utageringene slik at du også slipper belter. Når du har klart dette noen uker, vil du sannsynligvis bli overført til et bedre sted for deg. Nei, ikke PM. Jeg har stengt for dette. Jeg kommer nok til å få saken prøvd for domstolen uansett, men jeg setter pris på at du kommer med synspunktene dine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Frøya Alilde skrev (22 minutter siden): Jeg kommer nok til å få saken prøvd for domstolen uansett, men jeg setter pris på at du kommer med synspunktene dine! Hvorfor spør du kupton om råd om du ikke vil følge dem? Anonymkode: c6923...7db 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Frøya Alilde skrev (22 minutter siden): Jeg kommer nok til å få saken prøvd for domstolen uansett, men jeg setter pris på at du kommer med synspunktene dine! Lykke til. Kan ikke være lett å være i din situasjon. Anonymkode: 37f1c...46e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Hvorfor har egentlig en som er tvangsinnlagt og domfelt for drap og som soner en fengselsdom internett og mobil? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Everybody skrev (8 minutter siden): Hvorfor har egentlig en som er tvangsinnlagt og domfelt for drap og som soner en fengselsdom internett og mobil? Det skal ganske mye til før man fjerner noens rett til internett og mobil. Anonymkode: e1c7d...9ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det skal ganske mye til før man fjerner noens rett til internett og mobil. Anonymkode: e1c7d...9ac Dette har passert "ganske mye". For å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 (endret) kupton skrev (10 timer siden): Teit eller ikke - det har ingen betydning for det dommerne i rettsaken skal vurdere. Jeg oppdaterer deg gjerne om utfallet i saken hvis du vil 😉 Endret 8. januar 2023 av Frøya Alilde 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Så lenge du ikke velger det fornuftige, som er å trekke saken, må du velge en av de to løsningene: Løgn eller bestilling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 kupton skrev (3 minutter siden): Så lenge du ikke velger det fornuftige, som er å trekke saken, må du velge en av de to løsningene: Løgn eller bestilling. Men mine uttalelser er jo journalført, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon rundt konkrete selvmordsplaner. Admin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 kupton skrev (På 7.1.2023 den 19.55): To råd: 1. Ring advokaten din og be denne om å trekke saken. Du taper uansett. 2. Få kontroll på utageringene slik at du også slipper belter. Når du har klart dette noen uker, vil du sannsynligvis bli overført til et bedre sted for deg. Nei, ikke PM. Jeg har stengt for dette. Du hadde rett. Dommen ble avsagt i dag og jeg fikk ikke medhold. Hvis du lurte 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Frøya Alilde skrev (1 time siden): Du hadde rett. Dommen ble avsagt i dag og jeg fikk ikke medhold. Hvis du lurte 🙂 De fleste av oss lurte vel ikke, og det gjorde vel kanskje ikke du heller. Håper det blir lettere for deg å fokusere på å ta kontroll selv i tiden som kommer🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 frosken skrev (41 minutter siden): De fleste av oss lurte vel ikke, og det gjorde vel kanskje ikke du heller. Håper det blir lettere for deg å fokusere på å ta kontroll selv i tiden som kommer🙂 Jeg ble ikke sjokkert, nei. Advokaten tar kontakt i morgen for å se på eventuelle ankemuligheter. Mulig saken går til lagmannsretten? Jeg vet ikke. Det håper jeg også 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Frøya Alilde skrev (36 minutter siden): Jeg ble ikke sjokkert, nei. Advokaten tar kontakt i morgen for å se på eventuelle ankemuligheter. Mulig saken går til lagmannsretten? Jeg vet ikke. Det håper jeg også 🙂 Hva er det du vil ha igjennom? Hva er saken din? Anonymkode: 93b3f...271 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du vil ha igjennom? Hva er saken din? Anonymkode: 93b3f...271 Jeg har en kompleks og sammensatt sak der jeg ønsker opphør av tvungent psykisk helsevern. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Tenk hvis du hadde brukt all den energien du nå bruker på rettsak og juridiske analyser på å bli bedre i stedet. Anonymkode: c6ef9...23f 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Alilde Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenk hvis du hadde brukt all den energien du nå bruker på rettsak og juridiske analyser på å bli bedre i stedet. Anonymkode: c6ef9...23f Jeg velger selv hva jeg vil bruke energien min på. Du hadde nok ikke heller likt å være under et omfattende tvangsregime 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.