AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 Grendel skrev (12 timer siden): Jeg symes du burde strekke deg langt for å få noen timer hos en private som kan dette. Det er vanskelig å gi noen andre råd. Jeg tipper det ikke er noen andre ting som betyr mer for velværet ditt. Altså bør det stå høyt oppe på prioriteringslista, rett under hus og mat. (Med forbehold om at jeg ikke vet noen ting om din økonomi. ) Det er sånn at hus og mat og sånn står øverst nå, ja. Kanskje om et halvt år. Gudene vet. Anonymkode: 02046...24c 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/470469-gjenopplever-voldtekt-annenhver-natt/page/2/#findComment-4138245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 En ny, forferdelig runde. Jeg har hatt en rolig uke uten mareritt eller noe. Men har hatt disse sterke smertene, og i går og i natt var det så jævlig at jeg måtte til fastlegen i dag. Og hun var veldig grei og lydhør i dag hun, og hun sendte meg til sykehuset etter å ha snakket med gyn. Var noe uklart hvor jeg skulle først, men det viste seg å være poliklinisk gyn til ei jeg ikke hadde sett før. Begynte greit nok, men så beordret hun med sin tyske, strenge stemme meg til å kle av meg for å få tatt ultralyd. Jeg begynte å få panikk og satt på gråten der og nølte en stund før jeg begynte å fikle med skoene. Nest etter vold og fastholding, er slik "streng beordring" det verste noen kan utsette meg for. Men jeg kledde da av meg og la meg i stolen. Med panikk og gråt, og hun sa jeg måtte roe meg, ellers kom jeg til å besvime. Jeg prøve å samle meg så godt jeg kunne, hun hentet en sykepleier som tilbydde seg å holde hånda, men jeg enset henne knapt og vet ikke om eller når hun forsvant ut av rommet igjen. Men en av dem sa at det var bare jeg som bestemte om jeg ville fullføre undersøkelsen og måtte si fra om jeg ville avbryte. Problemet er at jeg har ikke sjans til å klare å si fra at nok er nok. Men uansett tok det ikke lang tid. Etter dette gikk også resten av kommunikasjonen fullstendig i stå. Jeg var helt forvirret og opprørt, hun var lettere irritert, men hun var til slutt lur og hentet en kollega som forklarte meg veien videre. Uansett ble jeg bare sendt hjem igjen da de ikke var noe akutt fare, men sannsynligvis på grunn av operasjonen jeg hadde i desember og at det ville gå over, eller så må de vurdere om det blir ny operasjon. Kom meg hjem og har bare ligget i senga i en døs og ikke vært meg selv i flere timer. Nå har jeg kommet meg opp og spist litt og satt på tv. Altså, nå er grensen nådd. Nå klarere jeg ta mer! Anonymkode: 02046...24c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/470469-gjenopplever-voldtekt-annenhver-natt/page/2/#findComment-4139938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.