Gå til innhold

Hvor lang tid før vekten går tilbake etter SSRI stopp

Anbefalte innlegg

Som emne sier, hvor lang tid tar det før vekten går tilbake etter SSRI stopp?

Gikk opp ca. 10-12 kg på to mnd’er på Cipralex, var ferdig sepponert for 3 uker siden og har ikke lagt på meg noe mer, men har heller ikke gått ned. Når kan jeg vente at vekten går tilbake til det normale ?

Fortsetter under...

kupton skrev (26 minutter siden):

Det kommer også svært mye an på hvor mye du spiser.

Spiser det samme jeg har gjort som vanlig. Har ligget på stabil vekt lenge før jeg startet på Cipralex. Er forbrenningen varig endret eller vil den gå tilbake?

Annonse

Angstlei skrev (3 minutter siden):

Men, tar dette lang tid ?

Hvorfor er du så utålmodig? Det tar kanskje en måneds tid. Å skulle gå ned kilo på 3 uker høres usannsynlig ut med mindre man spiser under 1000 kalorier daglig.

Everybody skrev (2 timer siden):

Hvorfor er du så utålmodig? Det tar kanskje en måneds tid. Å skulle gå ned kilo på 3 uker høres usannsynlig ut med mindre man spiser under 1000 kalorier daglig.

Er vel ikke utålmodig selv om jeg ønsker ett svar på hva som er vanlig.
Ciralexen klarte jo underverker med å legge på kiloene i rekordfart, så er jo interessant å vite hvor fort det vil snu?  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...