Gå til innhold

Skammer meg, flau og dårlig samvittighet for overdose og hvordan jeg reagerte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

På fredag tok jeg en overdose, aller mest som ett uhell da jeg prøvde å bli kvitt den sterke uroen jeg følte på. Men på samme tid kjente jeg litt på en likegyldighet til hvorvidt det kom til å gjøre skade eller ikke, ikke fordi jeg nødvendigvis ville dø men.. vanskelig å forklare..

Når jeg sjekket opp hvor mye man kunne ta av medikamentet og jeg så jeg hadde tatt for mye ble jeg litt redd likevel. Så jeg skrev ett innlegg her inne der jeg spurte om jeg burde ta kontakt med legevakt eller ikke. Så fikk jeg råd om å ringe giftsentralen noe jeg gjorde og da sa hun at jeg burde kontakte legevakt og om jeg hadde symptomer (noe jeg hadde) burde jeg ringe 113. Så siden hun tok det så alvorlig søkte jeg hjelp. Dog er jeg litt forvirret for at legevakten tok meg så på alvor og tok meg inn til undersøkelse. Det var jo ikke noen alvorlig overdose. Jeg ble innlagt på intensiven og var der ett døgn. Alt fint, noe jeg regnet med. 

Poenget med tråden er at jeg skammer meg, er flau og har dårlig samvittighet for hvordan jeg reagerte.
H*n som svarte meg så ut til å ta det greit. Tråden ble slettet så vet ikke hvilke andre svar som kom inn. 
Vil likevel si unnskyld for at jeg opprettet tråden her, håper det ikke trigget noen.

Anonymkode: c057c...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå tenker jeg at jeg bare burde unnlatt å skrive tråden her, ikke søkt hjelp og bare kommet igjennom det på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da håper jeg du tenker deg om neste gang du får lyst til å skrive en slik tråd, og IKKE poster. Det er folk her inne som blir trigget av sånt.. 

Anonymkode: e43f7...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da håper jeg du tenker deg om neste gang du får lyst til å skrive en slik tråd, og IKKE poster. Det er folk her inne som blir trigget av sånt.. 

Anonymkode: e43f7...29f

Ja, jeg forstår godt at der er folk som blir trigget, er derfor jeg ber om unnskyldning for akkurat det. Jeg kommer aldri til å skrive en slik tråd igjen. Grunnen til at jeg opprett tråden i utgangspunktet var at jeg ble redd og ikke helt klarte tenke klart i forhold til å ville søke hjelp. Tenkte det var best jeg klarte meg på egenhånd, samtidig som jeg ville søke hjelp (om det var alvorlig nok. Om det gir mening... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...