Gå til innhold

Får man brev når poliklinikken har mottatt henvisningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får man brev når poliklinikken har mottatt henvisningen?

Jeg var innlagt på akuttpost i dag og overlege der skulle sende henvisning til poliklinikken så jeg kanskje kunne få en behandler der. Synes han sa noe om at de ville sende brev når de hadde mottatt henvisningen? Stemmer det? Synes såfall det ville vert veldig greit så hadde jeg sluppet lurt på om henvisningen hadde kommet frem eller ikke.

Anonymkode: 27d70...a50

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Jeg tilhører ett helseforetak som ikke bruker helsenorge. Kjipt nok.

Det forstår jeg er kjipt.

Jeg får brev når henvisningen er sendt, men er usikker på om jeg har fått når den er mottatt.

Jeg tror du har krav på vurdering av henvisningen i løpet av dager så det er ikke så lenge å vente.

AnonymBruker
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Det forstår jeg er kjipt.

Jeg får brev når henvisningen er sendt, men er usikker på om jeg har fått når den er mottatt.

Jeg tror du har krav på vurdering av henvisningen i løpet av dager så det er ikke så lenge å vente.

Ok. Det er jo greit da. Er fint å sleppe vente i mange mange uker. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...