Gå til innhold

seroquel


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Når man ikke har tatt seroquel før virker vel 25 mg for søvn? Første gang jeg tok det sov jeg til ett dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig individuelt. Jeg måtte høyere opp og kombinere det med en annen medisin for å få sove. 

Men en starter jo med mindre dose først. Det virker jo for mange. Hvis mannen din ikke blir innlagt så håper jeg at han kan ha tett dialog med legen om medisinen virker eller om han evt må opp i dose.

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Det er veldig individuelt. Jeg måtte høyere opp og kombinere det med en annen medisin for å få sove. 

Men en starter jo med mindre dose først. Det virker jo for mange. Hvis mannen din ikke blir innlagt så håper jeg at han kan ha tett dialog med legen om medisinen virker eller om han evt må opp i dose.

Ok. Trodde det virket med 25 mg til å begynne med, han kunne ta 50 mg hvis ikke det hjalp. Husker bare når jeg tok det første gang men det virker vel ulikt på folk. 

Han har alt fått ny time hos fastlegen, får se om han blir innlagt i morgen når døgnposten ringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Ok. Trodde det virket med 25 mg til å begynne med, han kunne ta 50 mg hvis ikke det hjalp. Husker bare når jeg tok det første gang men det virker vel ulikt på folk. 

Han har alt fått ny time hos fastlegen, får se om han blir innlagt i morgen når døgnposten ringer. 

Det er nok forskjellig fra person til person ja. Men jeg har også hørt om mange som sover rundt første gang de tar sovemedisin.

Godt at han har tett oppfølging av helsepersonell nå så ikke du sitter på hele ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fru2020 skrev (35 minutter siden):

Det er nok forskjellig fra person til person ja. Men jeg har også hørt om mange som sover rundt første gang de tar sovemedisin.

Godt at han har tett oppfølging av helsepersonell nå så ikke du sitter på hele ansvaret.

Ja var lettet over at han fikk hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Everybody skrev (32 minutter siden):

Man sover bra på 25 en stund, men så må man gjerne ha mer og mer.

Ja har oppdaget det. Jeg var oppe i 300 mg men nå tar jeg 50 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...