Gå til innhold

Hva er grunnene dine til å ikke ta livet ditt når du har selvmordstanker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare ved selvmordstanker så går det bra å la være, men når man er ordentlig suicidal og har enorm indre smerte så vil man bare dø for å slutte å lide. Jeg tenker også på pårørende som ville blitt knust om jeg tok selvmord.

AnonymBruker

Ved å ta livet sitt unnslipper man selv smerten. Man fører den i stedet over på de som blir igjen. Det er min grunn til å forplikte meg til å leve, av og til på tross av lyst og eget ønske. 

Anonymkode: b729d...48e

AnonymBruker

Familie, hvordan det ville bli for dem. "Om de ville få det bedre uten meg? Det er depresjonen som sier."

Tanken på at selvmordstanker hører depresjon til. "Jeg har alltid kommer ut av depresjonen tidligere.  Må vel det denne gangen også.  Når jeg ikke er deprimert vil jeg ikke dø. Må bare holde ut til jeg blir bedre"

Anonymkode: 627a0...c42

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...