Gå til innhold

Andre som er demotivert til å ta medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skogbrann skrev (6 timer siden):

Nei, det tar bare omtrent et minutt av dagen min. Blir ellers veldig motivert av å tenke på hvordan livskvaliteten min var før medisinene. Jeg er lite interessert i å bli så dårlig igjen. 

Hadde det vert tilfelle for meg også så hadde jeg nok vert motivert og, men jeg merker lite forskjell med og uten medisiner. 

Anonymkode: 0a0c6...3c7

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde det vert tilfelle for meg også så hadde jeg nok vert motivert og, men jeg merker lite forskjell med og uten medisiner. 

Er vurderingen den samme også hos legen som gir deg medisinene? I så fall bør dere ta en skikkelig samtale om dette.

Jeg er virkelig lei av medisiner. Tror ikke de har noen funksjon i mitt liv. Tror ikke det er de som har gjort meg bedre, jeg merket ingen endring da jeg begynte på dem, men må likevel fortsette.

Når det gjelder sovemedisinene så merker jeg jo en forskjell, men vil gjerne trappe ned og avslutte dem også, men legen anbefaler det ikke så jeg hører foreløpig på henne.

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg bare lurer på om noen her føler på det samme som meg: At det er demotiverende å ta medisiner hver eneste dag med vissheten om man trolig må bruke dem livet ut... 

Ja  hater å ta Lamictal fordi

de hjelper ikke,  tror jeg skal slutte etterhvert (etter avtale med behandler)..

Så kjipt å legge i dosetten etter blister har blitt så veldig barnesikring 

Får ikke til å svelge de og smaken er grusomt. 

Men tar de jo selvsagt likevel 

De andre er grei

Anonymkode: f2594...ac7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...