Gå til innhold

Irriterer det deg at folk stiller spørsmål her inne som enten lett kan googles eller som man definitivt helst burde spørre behandler om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir du irritert over dette?

Anonymkode: 7ec2b...3f5

Jeg blir ikke irritert, men blir det mange sånne tråder syns jeg trådene blir støy, nesten spam.

Håper det er ok at jeg svarer deg ærlig. 

Endret av Kayia
AnonymBruker

Nei. Jeg blir irritert av sånne som deg som oppretter slike tråder som dette kun for å rakke ned på andre brukere. Og ja jeg har sett du har lagt ut i åpent forum for en stund siden også

Anonymkode: 04b72...43c

Annonse

Nå vet jeg ikke helt hvilke spørsmål du tenker på, for alt kan Googles. Jeg ser det heller som litt sunt at noen stiller spørsmål her, for da vil de heller ha svar fra reelle mennesker med forskjellige erfaringer og syn på ting. Men å opprette ti ulike tråder om hvilke skruer man kan bruke til å henge opp noe, eller hvordan man skal skru av hovedsikringen osv- det er unødvendig mas. 

ChatGTP har svar på det meste:

Hva er vanlig dose Cipralex?

Cipralex er et reseptbelagt legemiddel som kalles en selektiv serotonin reopptakshemmere (SSRI). Det brukes for å behandle depresjon og angstlidelser.

Vanlig startdose for voksne med depresjon er 10 mg per dag. Dosen kan økes til 20 mg per dag etter en uke eller to, hvis det er nødvendig. Den maksimale anbefalte dosen er 20 mg per dag.

For behandling av angstlidelser, er vanlig startdose for voksne 5 mg per dag, som kan økes til 10 mg per dag etter en uke eller to. Dosen kan økes til 20 mg per dag, hvis det er nødvendig, med den maksimale anbefalte dosen på 20 mg per dag.

Det er viktig å følge legens anbefalinger når det gjelder dosering av Cipralex, og ikke endre dosen uten å rådføre seg med legen din. Behandlingen med Cipralex kan ta flere uker før du merker full effekt, og det er viktig å fortsette å ta legemidlet selv om du ikke merker noen umiddelbar forbedring.

Anonymkode: 410d6...3ba

For at et forum skal ha innhold må folk skrive og opprette tråder. Noen av trådene som opprettes er interessante og bra mens andre er bare konkrete spørsmål og liknende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...