Gå til innhold

Hvor er de faste traverne blitt av? Har dere tatt tidligere ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ikke. 

Anonymkode: f817a...8f3

Kanskje du da kan bruke tiden til noe mer nyttig?

Anonymkode: fa504...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du da kan bruke tiden til noe mer nyttig?

Anonymkode: fa504...377

Jeg må ha den bilen. 

Anonymkode: f817a...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei men jeg vissste ikke at det gikk an å få kausjonist på en bil. Jeg har sett ut en så nå som jeg ikke får leilighet må jeg i det minste få en bil jeg ønsker meg. 

Anonymkode: f817a...8f3

Nei, det var nytt for meg også. Men det er jo logisk. Bankene tjener på at folk låner penger, så så lenge de har sikkerhet, er de vel fornøyde med å låne ut. Lykke til 🙂 Du får prøve å være litt nøktern i bilvalg, da er det sikkert større sjanse for at du får keusjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (4 minutter siden):

Nei, det var nytt for meg også. Men det er jo logisk. Bankene tjener på at folk låner penger, så så lenge de har sikkerhet, er de vel fornøyde med å låne ut. Lykke til 🙂 Du får prøve å være litt nøktern i bilvalg, da er det sikkert større sjanse for at du får keusjonist.

Jeg he sett for meg en bil til 500-600.000kr. Det klarer jeg :) 

Anonymkode: f817a...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...