Gå til innhold

Tenker på mitt psykisk syke voksne barn hele tiden

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å være pårørende. Andre som har vært pårørende eller er det: Hvordan klarer dere å koble ut? Hvordan takler dere det? Lever du med evig angst for at noe kan gå galt? 

Jeg har det ikke lett med å være pårørende men forsøker å være sterk. 

Anonymkode: c5034...756

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er vanskelig å være pårørende. Andre som har vært pårørende eller er det: Hvordan klarer dere å koble ut? Hvordan takler dere det? Lever du med evig angst for at noe kan gå galt? 

Jeg har det ikke lett med å være pårørende men forsøker å være sterk. 

Anonymkode: c5034...756

Det er ikke lett å ha voksne barn som sliter,tror det er naturlig å bekymre seg. 

Hva med å melde seg inn i en pårørende-organisasjon? Der vil du møte likesinnede med ulike erfaringer som pårørende, og det er verdifullt å ha andre i samme rolle å støtte seg på. Å føle seg alene i en slik rolle er nok fryktelig krevende. Jeg er ikke pårørende, men har selv vært ganske dårlig og definitivt slitt på pårørende som dessverre ikke alltid har følt seg sett og hørt. 

Gjest Frøya Alilde
FjellOgDalar skrev (Akkurat nå):

Hva med å melde seg inn i en pårørende-organisasjon? Der vil du møte likesinnede med ulike erfaringer som pårørende, og det er verdifullt å ha andre i samme rolle å støtte seg på. Å føle seg alene i en slik rolle er nok fryktelig krevende. Jeg er ikke pårørende, men har selv vært ganske dårlig og definitivt slitt på pårørende som dessverre ikke alltid har følt seg sett og hørt. 

Støtter denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...