Gå til innhold

Hvis man ønsker å lære mer om psykiatri..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

at du gidder. Lurer på om du helt mangler blikk på deg selv utenfra. Du kan fremstå som dømmende, selvsentrert og med lav evne til å regulere deg etter andres perspektiv. Du har også en pågående tendens til å være kranglete og dramatisk og lett krenket. Jeg lurer på om du har personlighetsproblematikk? Ikke ment som en harselering, tvert imot, da ville det være lettere å tolke deg, og tenke at du ikke kan se deg selv utenfra slik som andre og at det da ikke er din feil. 

Anonymkode: b682a...49e

Nå havner vel vi akkurat der vi ikke bør. Sette andre i bås og diagnostisere dem. Forstår at noen er ivrig etter å forsvare Kupton men det blir ikke bedre av å komme med så nedsettende karakteristikk av Kashmir. Vi vet jo ikke hva som ligger bak et menneskes reaksjoner. 

Anonymkode: b3b96...7d3

Fortsetter under...

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå havner vel vi akkurat der vi ikke bør. Sette andre i bås og diagnostisere dem. Forstår at noen er ivrig etter å forsvare Kupton men det blir ikke bedre av å komme med så nedsettende karakteristikk av Kashmir. Vi vet jo ikke hva som ligger bak et menneskes reaksjoner. 

Anonymkode: b3b96...7d3

Vi er ikke nedsettende. Kashmir favner bredt om dagen og må tåle å bli utfordret 🙃

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

at du gidder. Lurer på om du helt mangler blikk på deg selv utenfra. Du kan fremstå som dømmende, selvsentrert og med lav evne til å regulere deg etter andres perspektiv. Du har også en pågående tendens til å være kranglete og dramatisk og lett krenket. Jeg lurer på om du har personlighetsproblematikk? Ikke ment som en harselering, tvert imot, da ville det være lettere å tolke deg, og tenke at du ikke kan se deg selv utenfra slik som andre og at det da ikke er din feil. 

Å ilegge andre en diagnose basert på hva en person sier er usaklig og unødvendig. Vi er sikkert flere om å mene at det hen skriver kan til tider virke provoserende men hen sier også mye rett. Jeg glapp meg tidligere i dag, og gikk over grensen. Unnskyld Kashmir. Det jeg mente var at du kan tro hva du vil, men Kupton har vært en god hjelp for mange! 

Anonymkode: 47ca2...140

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Å ilegge andre en diagnose basert på hva en person sier er usaklig og unødvendig. Vi er sikkert flere om å mene at det hen skriver kan til tider virke provoserende men hen sier også mye rett. Jeg glapp meg tidligere i dag, og gikk over grensen. Unnskyld Kashmir. Det jeg mente var at du kan tro hva du vil, men Kupton har vært en god hjelp for mange! 

Ilegger ikke diagnose, spør om vedkommende har en personlighetsproblematikk. Personen dømmer, ilegger andre meninger, rangerer hva man kan og ikke kan si og mene, farer raskt opp, har en dramatisk fremtoning mm. Spørsmålet mitt er relevant og ikke ment som uthenging. Om det leses sånn beklager jeg. Skal trekke meg tilbake, og innrømmer  at brukeren den siste uken har opptrådt på en måte som fikk glasset til å renne over. Beklager. 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er helt greit. Jeg har aldri klaget på det Kupton skriver, men jeg ville forventet litt mer utdypning iblant. 

Husk at noen av oss ser med andre øyne enn de som har vært her i 10, 20 år. Syns jo folk må godta det også. Men jeg vil ikke svare anonyme. Siden du ba om unnskyldning så syns jeg at jeg burde svare deg. 

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er helt greit. Jeg har aldri klaget på det Kupton skriver, men jeg ville forventet litt mer utdypning iblant. 

Husk at noen av oss ser med andre øyne enn de som har vært her i 10, 20 år. Syns jo folk må godta det også. Men jeg vil ikke svare anonyme. Siden du ba om unnskyldning så syns jeg at jeg burde svare deg. 

Det er ok det, men du trenger ikke være enig i alt du leser. Det er bare unødvendig å lage en tråd om en bruker her inne. Det er ikke greit. Håper du forstår hva jeg mener. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ok det, men du trenger ikke være enig i alt du leser. Det er bare unødvendig å lage en tråd om en bruker her inne. Det er ikke greit. Håper du forstår hva jeg mener. 

Jeg har ikke lagd tråd om en bruker!? 

Kashmir skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker det er bra at folk er ulike også her på dol og forumet er like åpent for nye som «gamle» brukere. Akkurat når det gjelder den faglige bakgrunnen til kupton så har selvfølgelig de av oss som kjenner ham i større og mindre grad, bedre forutsetninger for å uttale oss enn nyere brukere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...