Gå til innhold

Ble tråden min om bagatellisering av selvskading slettet eller er det bare jeg som ikke finner den igjen?

Anbefalte innlegg

Ble tråden min om bagatellisering av selvskading og at jeg hadde en redsel for at behandler ikke ville ta det alvorlig slettet eller er det bare jeg som ikke finner den igjen?

Anonymkode: 9d716...889

Fortsetter under...

Frøya Alilde skrev (2 minutter siden):

Den ble slettet. Vet ikke hvorfor? Jeg synes modereringen er streng om dagen!

Nei, ikke jeg heller. Får håpe jeg kan få tilbakemelding på hvorfor?

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Send melding til administrasjonen 🙂

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje fordi de mener at det kan virke triggende for enkelte brukere eller at det er fare for liv eller helse?

Annonse

Frøya Alilde skrev (9 minutter siden):

Kanskje fordi de mener at det kan virke triggende for enkelte brukere eller at det er fare for liv eller helse?

Kanskje? Fare for liv og helse er det i alle fall ikke, men jeg ser godt at noen kan bli trigget av det å lese om selvskading. Men ordet står jo tydelig i overskriften så tenker jeg den enkelte har ansvar for hva de går inn på av tråder og ikke når de vet at feks selvskading er triggende for dem? Eller er det feil av meg å tenke slik?

Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

Det har blitt strengere her i det siste ja. Mer blir slettet.

Enig. Mulig det er de nye moderatorene som ikke helt har satt seg inn i reglene her i forhold til på kvinneguiden? Det er jo strengere der.

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje? Fare for liv og helse er det i alle fall ikke, men jeg ser godt at noen kan bli trigget av det å lese om selvskading. Men ordet står jo tydelig i overskriften så tenker jeg den enkelte har ansvar for hva de går inn på av tråder og ikke når de vet at feks selvskading er triggende for dem? Eller er det feil av meg å tenke slik?

Nei - det er den enkeltes ansvar for hvilke tråder man går inn på. 

Gjest Frøya Alilde

Enig. Mulig det er de nye moderatorene som ikke helt har satt seg inn i reglene her i forhold til på kvinneguiden? Det er jo strengere der.

Mye strengere på KG. Er noen av moderatorene på KG kommet på DOL?

Endret av Frøya Alilde

Nei - det er den enkeltes ansvar for hvilke tråder man går inn på. 

Ja, det tenker jeg også. Vet ikke hvorvidt flertallet her inne er enig eller uenig da? Kanskje jeg skulle opprette en ny tråd med dette spørsmålet?

Mye strengere på KG. Er noen av moderatorene på KG kommet på DOL?

Ja, jeg mener på det?

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det tenker jeg også. Vet ikke hvorvidt flertallet her inne er enig eller uenig da? Kanskje jeg skulle opprette en ny tråd med dette spørsmålet?

Ja, jeg mener på det?

Har du noen flere spørsmål knyttet til selvskadingen din? Hva mer lurer du på?

Annonse

Gjest Frøya Alilde
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det var noe galt med tråden din, men beskrivelse av selvskadingsmetoder er ikke lov og du skrev om det. 

Da skjønner jeg hvorfor den ble slettet 🙂

Frøya Alilde skrev (Akkurat nå):

Har du noen flere spørsmål knyttet til selvskadingen din? Hva mer lurer du på?

Ja, men jeg vil ikke ta det opp her om det er slik at det blir feil av meg å skrive om? Om du skjønner? 

Ja, men jeg vil ikke ta det opp her om det er slik at det blir feil av meg å skrive om? Om du skjønner? 

Du kan spørre om ting knyttet til selvskading, bare ikke gå inn på metoder. :)

Gjest Frøya Alilde

Viser til svaret fra @Glitter.

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det var noe galt med tråden din, men beskrivelse av selvskadingsmetoder er ikke lov og du skrev om det. 

Skjønner, jeg tenkte meg ikke om. Alle vet jo om disse metodene å selvskade på, så det er jo ikke som at jeg beskrev noe nytt eller noe som kan regnes som alvorlig selvskading (av metodene jeg bruker). Men jeg tar det til meg. 

Kanskje Admin kan fjerne beskrivelsen av selvskadingsmetodene og gjenopprette tråden?

Skjønner, jeg tenkte meg ikke om. Alle vet jo om disse metodene å selvskade på, så det er jo ikke som at jeg beskrev noe nytt eller noe som kan regnes som alvorlig selvskading (av metodene jeg bruker). Men jeg tar det til meg. 

Kanskje Admin kan fjerne beskrivelsen av selvskadingsmetodene og gjenopprette tråden?

Ikke alle vet om bruken av redskapet du skrev om, og det vil være en eskalering av selvskading å gå over til det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...