Glitter Skrevet 17. januar 2023 Skrevet 17. januar 2023 Depresjonen min begynner å bli agitert. Jeg irriterer meg over alt og alle og klarer ikke la være å svare mamma og pappa med irritert tone. Er det en spesiell grunn til at en depresjon blir agitert? Jeg pleier ikke å irritere meg over absolutt alt som jeg gjør nå. Jeg har prøvd å late som at jeg ikke er deprimert i noen dager, men i dag har virkeligheten kommet rett i ansiktet mitt. Har vært deprimert i snart en måned, men kun nå i det siste at jeg er agitert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Skrevet 17. januar 2023 Hvorfor spør du ikke der du er innlagt? Du har helsepersonell rundt deg hele tiden. Anonymkode: 8da92...408 0 Siter
Gjest Frøya Alilde Skrevet 17. januar 2023 Skrevet 17. januar 2023 Glitter skrev (8 minutter siden): Depresjonen min begynner å bli agitert. Jeg irriterer meg over alt og alle og klarer ikke la være å svare mamma og pappa med irritert tone. Er det en spesiell grunn til at en depresjon blir agitert? Jeg pleier ikke å irritere meg over absolutt alt som jeg gjør nå. Jeg har prøvd å late som at jeg ikke er deprimert i noen dager, men i dag har virkeligheten kommet rett i ansiktet mitt. Har vært deprimert i snart en måned, men kun nå i det siste at jeg er agitert. Jeg kjenner meg igjen i det. Irritabilitet er et symptom på depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Skrevet 17. januar 2023 Glitter skrev (21 minutter siden): Depresjonen min begynner å bli agitert. Jeg irriterer meg over alt og alle og klarer ikke la være å svare mamma og pappa med irritert tone. Er det en spesiell grunn til at en depresjon blir agitert? Jeg pleier ikke å irritere meg over absolutt alt som jeg gjør nå. Jeg har prøvd å late som at jeg ikke er deprimert i noen dager, men i dag har virkeligheten kommet rett i ansiktet mitt. Har vært deprimert i snart en måned, men kun nå i det siste at jeg er agitert. Jeg lever i sorg og kjenner meg godt igjen i det å være irritert. Etter en stund tar jeg til tårene. Det er et vanlig symptom også på depresjon. Kan relatere til å være sint på alle. Spesielt hvis noen kommer for nær. Anonymkode: 26aee...538 0 Siter
Glitter Skrevet 18. januar 2023 Forfatter Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor spør du ikke der du er innlagt? Du har helsepersonell rundt deg hele tiden. Anonymkode: 8da92...408 Har ikke så mange samtaler med behandler. Pluss at her kan jo folk som også sliter med det samme svare. Har du noe i mot at jeg spør? Frøya Alilde skrev (11 timer siden): Jeg kjenner meg igjen i det. Irritabilitet er et symptom på depresjon. Ja.. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lever i sorg og kjenner meg godt igjen i det å være irritert. Etter en stund tar jeg til tårene. Det er et vanlig symptom også på depresjon. Kan relatere til å være sint på alle. Spesielt hvis noen kommer for nær. Anonymkode: 26aee...538 Ja det er slitsomt.. 0 Siter
Gjest Frøya Alilde Skrevet 18. januar 2023 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Glitter skrev (6 minutter siden): Har ikke så mange samtaler med behandler. Pluss at her kan jo folk som også sliter med det samme svare. Har du noe i mot at jeg spør? Ja.. Ja det er slitsomt.. Jeg er innlagt selv og behandlingsansvarlig er bortreist så jeg synes det er helt greit å spørre på DOL. Det skader ingen. Endret 18. januar 2023 av Frøya Alilde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.