AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 Skrevet 18. januar 2023 Jeg sliter med mye angst. Siste uken har jeg også sluttet brått på smertestillende som jeg har brukt en del av i mindre doser men ganske jevnlig siste månedene. Så jeg har fått abstinenser. Kanskje har jeg også fått en forkjølelse med munnsår, ubehag i magen, mye slim, frostrier, varmebyger, nysing, verking i muskler og ledd, restless leggs. Det siste, restless leggs, begynner å gi seg nå. Men jeg har den siste uken også fått pustebesvær ved lett anstrengelse, noen ganger bare ved å reise meg opp fra sittende stilling. Da får jeg ofte også hjertebank. Men kan også får hjertebank i sittende og liggende stilling. @kupton vet ikke om jeg kan spørre deg om dette her, men har egentlig ingen å spørre. Kan jeg ri dette av alene eller bør jeg oppsøke legehjelp? @ISW andre? Jeg har sett sånn på det at jeg har satt meg i denne situasjonen selv så da får jeg ri den av alene. Men ligger samnenkrøpet på sofaen og orker ingenting. Men tenker og håper det kanskje blir bedre snart. Anonymkode: a22a5...2b8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.