Gå til innhold

Angst, abstinenser og evt når søke lege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med mye angst. Siste uken har jeg også sluttet brått på smertestillende som jeg har brukt en del av i mindre doser men ganske jevnlig siste månedene. Så jeg har fått abstinenser. Kanskje har jeg også fått en forkjølelse med munnsår, ubehag i magen, mye slim, frostrier, varmebyger, nysing, verking i muskler og ledd, restless leggs. Det siste, restless leggs, begynner å gi seg nå. Men jeg har den siste uken også fått pustebesvær ved lett anstrengelse, noen ganger bare ved å reise meg opp fra sittende stilling. Da får jeg ofte også hjertebank. Men kan også får hjertebank i sittende og liggende stilling. @kupton vet ikke om jeg kan spørre deg om dette her, men har egentlig ingen å spørre. Kan jeg ri dette av alene eller bør jeg oppsøke legehjelp? @ISW andre?

Jeg har sett sånn på det at jeg har satt meg i denne situasjonen selv så da får jeg ri den av alene. Men ligger samnenkrøpet på sofaen og orker ingenting. Men tenker og håper det kanskje blir bedre snart. 

Anonymkode: a22a5...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...