Gå til innhold

Andre pasienter som går inn på mitt rom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd noen ganger at andre pasienter går inn på mitt rom. Skremmer meg alltid like mye. Også har jeg irrasjonelt sett blitt redd for at noe skal skje... som at de slår meg ned eller noe. 

Anonymkode: e6d35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noen ganger at andre pasienter kommer inn på mitt rom. Sannsynligvis regner jeg med at det er fordi de ikke helt husker hvilket rom de har. (De som har kommet inn har vert så syke at de egentlig ikke sier noe). Dette skremmer meg alltid like mye. Også har jeg irrasjonelt sett blitt litt redd for at noe skal skje... som at de slår meg ned eller noe. Jeg vet jo at den sjansen er veldig liten men likevel.

Anonymkode: 74607...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg flere ganger, men bare den ene gangen var han veldig ubehagelig og skrek. 

Anonymkode: 7b0b6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor måtte du lage to tråder om dette?

Anonymkode: 69597...e1d

Jeg glemte å legge til mer informasjon i den ene og siden det ikke går an å redigere opprettet jeg en ny. Er det ikke greit?

Anonymkode: 74607...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marye skrev (11 minutter siden):

Var en som kom inn på mitt rom og benyttet toalettet mitt 

Så ubehagelig. 

Anonymkode: e6d35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har skjedd meg flere ganger, men bare den ene gangen var han veldig ubehagelig og skrek. 

Anonymkode: 7b0b6...b3e

Ja, regner med det sikkert ikke er så uvanlig. Høres skremmende ut den opplevelsen du hadde. Kom de ansatte raskt?

Anonymkode: e6d35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, regner med det sikkert ikke er så uvanlig. Høres skremmende ut den opplevelsen du hadde. Kom de ansatte raskt?

Anonymkode: e6d35...b82

Jeg turte jo ikke ringe på

Anonymkode: 7b0b6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg turte jo ikke ringe på

Anonymkode: 7b0b6...b3e

Åja, jeg trodde kanskje de hørte han når han skrek.

Anonymkode: e6d35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg glemte å legge til mer informasjon i den ene og siden det ikke går an å redigere opprettet jeg en ny. Er det ikke greit?

Anonymkode: 74607...9b0

Det vanlige å gjøre da er å skrive tillegget i den samme tråden som et nytt eget innlegg. Under HI i samme tråd. 

Anonymkode: 69597...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vanlige å gjøre da er å skrive tillegget i den samme tråden som et nytt eget innlegg. Under HI i samme tråd. 

Anonymkode: 69597...e1d

Ok. Beklager. Skal huske det til neste gang.

Anonymkode: 74607...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøya Alilde skrev (3 minutter siden):

Det bør aldri skje. Personalet pleier alltid å sitte gangvakt på lukkede avdelinger.

Ikke der jeg bruker å være. Det er lukket akuttpost. Kun dersom noen har fastvakt at de sitter i gangen rett utenfor et rom. Ellers på natta så er de mye inne på vaktrommet. Pluss at det er jo alltid et personal på skjerma. 

Jeg har opplevd å få en pasient inn på rommet jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøya Alilde
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ikke der jeg bruker å være. Det er lukket akuttpost. Kun dersom noen har fastvakt at de sitter i gangen rett utenfor et rom. Ellers på natta så er de mye inne på vaktrommet. Pluss at det er jo alltid et personal på skjerma. 

Jeg har opplevd å få en pasient inn på rommet jeg også. 

Det burde være fast gangvakt på alle avdelinger 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya Alilde skrev (16 minutter siden):

Det burde være fast gangvakt på alle avdelinger 😮

Det er stort sett rolig på min avdeling. De som er veldig urolig havner på skjerma med skjermingsvedtak. Eller et par ganger når jeg har blitt tvangsinnlagt og lagt i belter så har jeg vært der, men sluppet ut til vanlig rom etterpå. Så skjer det en gang innimellom noe styr ute i avdelingen, men det er egentlig ikke så ofte. 

Det er jo ikke en sikkerhetsavdeling. Bare en vanlig akuttpost med lukkede dører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøya Alilde
Glitter skrev (24 minutter siden):

Det er stort sett rolig på min avdeling. De som er veldig urolig havner på skjerma med skjermingsvedtak. Eller et par ganger når jeg har blitt tvangsinnlagt og lagt i belter så har jeg vært der, men sluppet ut til vanlig rom etterpå. Så skjer det en gang innimellom noe styr ute i avdelingen, men det er egentlig ikke så ofte. 

Det er jo ikke en sikkerhetsavdeling. Bare en vanlig akuttpost med lukkede dører. 

Skjønner 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tråder om samme tema er slått sammen. Hovedinnlegget i begge blir stående da AB kan ha to forskjellige koder pga dette.

Admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...