Gå til innhold

EUPF - engstelig unnvikende eller emosjonelt ustabil pf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er EUPF forkortelse for engstelig unnvikende eller emosjonelt ustabil pf?

Jeg driver å leser litt om diagnosene og så vidt jeg ser når man googler EUPF så kommer det opp emosjonelt ustabil. Men så kom jeg også over en interessant hovedoppgave skrevet at psykologistudenter på profesjonsstudiet og der omtaler de engstelig unnvikende som EUPF? Så jeg ble veldig usikker. Ikke si de har brukt feil forkortelse hele oppgaven sin? Det går vel ikke an? 

Anonymkode: 0f328...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis refereres det til emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse ved EUPF. Men Engstelig unnvikende pf har jo samme bokstavene så det kan vel brukes om det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (54 minutter siden):

Vanligvis refereres det til emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse ved EUPF. Men Engstelig unnvikende pf har jo samme bokstavene så det kan vel brukes om det også. 

Forvirrende 😅

Anonymkode: 0f328...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...