Gå til innhold

Vendepunktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt en del på dette. Hvordan det skjer at man kommer til ett vendepunkt der man plutselig endrer seg drastisk. 

Jeg ble først syk da jeg var 21. Det var etter en svært stressende periode og jeg endte da opp med psykose, etterhvert diagnosen schizofreni og så bipolar og så også asperger. Nå selvskader jeg, er destruktiv på andre måter, det er så rart hvordan livet har gått fra fungerende til så dårlig. 

Noen andre som har refleksjoner rundt dette?

Anonymkode: 8c91b...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har tenkt en del på dette. Hvordan det skjer at man kommer til ett vendepunkt der man plutselig endrer seg drastisk. 

Jeg ble først syk da jeg var 21. Det var etter en svært stressende periode og jeg endte da opp med psykose, etterhvert diagnosen schizofreni og så bipolar og så også asperger. Nå selvskader jeg, er destruktiv på andre måter, det er så rart hvordan livet har gått fra fungerende til så dårlig. 

Noen andre som har refleksjoner rundt dette?

Anonymkode: 8c91b...d5f

Har du alle tre diagnosene ?

Anonymkode: 58931...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan endre seg drastisk etter en traumatisk eller stressende periode. Da utvikler man depresjon og psykose og endrer seg. Det kan skje i løpet av dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du asperger så er jo det medfødt. Men vet at mange har fått først diagnosen schizofreni før det ble endret til ptsd da hallusinasjonene de hadde kom pga traumene og flashbacks så er ikke uvanlig det heller. 

Anonymkode: bb8f2...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...