Gå til innhold

Negative symptomer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg litt lettere i hodet av 100 mg zoloft men orker fremdeles like lite, betyr det at det er negative symptomer da? 

Det har vært mye i det siste og da finner jeg trøst i å spise, jeg som skulle skjerpe meg. Føler meg likegyldig til tider men kan også være urolig noen dager, syns det har blitt for mye å forholde seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjenner jo ikke jeg deg og din situasjon godt nok, men lite energi trenger verken å bety depresjon eller negative symptomer. Man kan f.eks få lite energi av å være for mye passiv også. Rart med det, man skulle tro at man f.eks hentet masse krefter ved å ligge store deler av dagen på sofaen (sier ikke at du gjør det), men så får det heller motsatt effekt ved at man blir enda mer trøtt og sliten av det. Det å ikke gjøre så mye i hverdagen kan gi mindre energi, og det å ha ting å fylle dagene med kan gi mer energi. Det er i alle fall min erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (19 minutter siden):

Nå kjenner jo ikke jeg deg og din situasjon godt nok, men lite energi trenger verken å bety depresjon eller negative symptomer. Man kan f.eks få lite energi av å være for mye passiv også. Rart med det, man skulle tro at man f.eks hentet masse krefter ved å ligge store deler av dagen på sofaen (sier ikke at du gjør det), men så får det heller motsatt effekt ved at man blir enda mer trøtt og sliten av det. Det å ikke gjøre så mye i hverdagen kan gi mindre energi, og det å ha ting å fylle dagene med kan gi mer energi. Det er i alle fall min erfaring. 

Det er ikke tvil i om at jeg har negative symptomer, hadde vel et håp om at zoloft skulle hjelpe på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Det er ikke tvil i om at jeg har negative symptomer, hadde vel et håp om at zoloft skulle hjelpe på det. 

 

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jeg føler meg litt lettere i hodet av 100 mg zoloft men orker fremdeles like lite, betyr det at det er negative symptomer da?

Ok, trodde du lurte på om den lave energien din nødvendigvis behøvde å være negative symptomer, men da misforstod jeg nok. Eller så er det du som motsier deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (2 minutter siden):

 

Ok, trodde du lurte på om den lave energien din nødvendigvis behøvde å være negative symptomer, men da misforstod jeg nok. Eller så er det du som motsier deg selv? 

Jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...