Gå til innhold

Hvorfor så store matmengder?


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Synes jeg merker en trend med store pakker kylling og koteletter etc. enda så mange som bor alene. Hvorfor ingen pakker som passer til 1 person?

 

Selv måtte jeg nylig kaste to koteletter da 4 var den minste pakken. Hva er greia? Ikke alle har store frysere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Det var lettere å finne små pakker kylling o.l så sent som i fjor. Og nå er jo kylling o.l blitt så dyrt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

Synes jeg merker en trend med store pakker kylling og koteletter etc. enda så mange som bor alene. Hvorfor ingen pakker som passer til 1 person?

 

Selv måtte jeg nylig kaste to koteletter da 4 var den minste pakken. Hva er greia? Ikke alle har store frysere!

Får plass til mye mat i et vanlig kombiskap.

Anonymkode: 248f9...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (35 minutter siden):

Synes jeg merker en trend med store pakker kylling og koteletter etc. enda så mange som bor alene. Hvorfor ingen pakker som passer til 1 person?

 

Selv måtte jeg nylig kaste to koteletter da 4 var den minste pakken. Hva er greia? Ikke alle har store frysere!

Jeg kjøper da ofte en-porsjonstpakker med kjøtt i dato-disken. Både Kiwi og Coop har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøper da ofte en-porsjonstpakker med kjøtt i dato-disken. Både Kiwi og Coop har det.

Ikke her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfart det samme som @Lillemus, de har små pakninger med bl.a. kyllingfilet, kalkunmedaljonger og laks på Kiwi her jeg bor. Små pakninger, de er grønne og beregnet på én person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (9 minutter siden):

Erfart det samme som @Lillemus, de har små pakninger med bl.a. kyllingfilet, kalkunmedaljonger og laks på Kiwi her jeg bor. Små pakninger, de er grønne og beregnet på én person.

Og smaker hoggorm. 

Anonymkode: 14e39...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og smaker hoggorm. 

Anonymkode: 14e39...ede

Det er jo bare det samme som i store pakninger. Syns du alt det smaker hoggorm også? Kanskje det er  du som ikke klarer å lage maten så den smaker godt!?

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg har ærlig talt sett etter en pakke kyllingvinger som passer til 1 person både på extra og Kiwi som er butikkene her jeg bor. Hsr ikke funnet det, ei heller en  2 pakk koteletter. Det kan være jeg er ekstremt sløv men jeg har sett siden desember.

 

Jeg husker sånne 1 pakk hos Kiwi men det har ikke vært stekt kylling eller rå koteletter.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (17 timer siden):

Jeg har ærlig talt sett etter en pakke kyllingvinger som passer til 1 person både på extra og Kiwi som er butikkene her jeg bor. Hsr ikke funnet det, ei heller en  2 pakk koteletter. Det kan være jeg er ekstremt sløv men jeg har sett siden desember.

 

Jeg husker sånne 1 pakk hos Kiwi men det har ikke vært stekt kylling eller rå koteletter.

Hvis du har en Meny-butikk der du bor, får du kjøpt 2-pk med koteletter der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...