AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Skal på mammografi på tirsdag. Strever med angst. Kan jeg ha med mannen min på venterommet. Tenkte altså ikke helt inn på undersøkelsesrommet, men venteværelset.. Anonymkode: 7f59c...1fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Det kan du selvfølgelig:-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal på mammografi på tirsdag. Strever med angst. Kan jeg ha med mannen min på venterommet. Tenkte altså ikke helt inn på undersøkelsesrommet, men venteværelset.. Anonymkode: 7f59c...1fc Det er mange som gjør det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Ja, det kan du! Han kan også være med helt inn dersom du ønsker det. Da jeg var på mammografi nylig, var det flere som satt og ventet på noen som var inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Å kjære, selvfølgelig kan du det. Du er heldig som har noen i livet ditt som kan redusere angsten din ved slike opplevelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 I tillegg til at mannen din kan være en støtte, enten på gangen eller i romet, synes jeg du burde vurdere å si ifra at du er engstelig for undersøkelsen (og ev. hvorfor). De ønsker selvsagt å gjøre det mest mulig behagelig for deg. For deg er det ubekvemt, men for de er det hverdagen deres. PS: Jeg har ikke vært til den type sjekk (enda), men en hel del annet rundt om på kroppen, og når de får høre at jeg er usikker eller engstelig, møtes jeg alltid med omsorg og forståelse. Om du synes det er vanskelig å få sagt det muntlig, så skriv det ned og vis de arket/lappen. Lykke, lykke til! 😍 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Selv under corona så jeg at flere hadde med partner/ledsager på mammografi. Ved mitt sykehus var det to avdelinger - en for de som tar mammografi regelmessig og en "hasteavdeling" (dit man ble henvist ved mistanke utenom det vanlige programmet). Jeg var på sistnevnte, der man jo er ekstra engstelig og kan få triste beskjeder. Jeg syntes ikke mammografi var det aller minste vondt, for øvrig. Anonymkode: 85c59...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.