Gå til innhold

Vil folk flest skjønne at det var ett uhell eller tro at det var ett forsøk?

Anbefalte innlegg

I går tok jeg mer medikament enn jeg burde. Ble innlagt på intensiv. Ble skrevet ut i dag. 

Jeg bekymrer meg veldig for at folk skulle tro at det var ett forsøk og ikke ett uhell. 

Ingen har sagt noe da men... men man vet jo ikke hva folk tenker?

Anonymkode: d7ec6...05c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I går tok jeg mer medikament enn jeg burde. Ble innlagt på intensiv. Ble skrevet ut i dag. 

Jeg bekymrer meg veldig for at folk skulle tro at det var ett forsøk og ikke ett uhell. 

Hvordan er det mulig å ta så mye ekstra ved et uhell at du måtte på intensiven?

Anonymkode: 35cee...428

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan er det mulig å ta så mye ekstra ved et uhell at du måtte på intensiven?

Anonymkode: 35cee...428

Enig. Og er dette den samme personen som ved et "uhell" tok litt for mye sist gang også, virker det lite troverdig.

Til ts: Hvis du har vansker med å dosere riktig så kanskje du burde få hjelp av hjemmesykepleien til å gi deg riktige doser? De kan komme til deg hver dag og levere ut dagens dose. Så slipper du å forholde deg til alle medisinene selv og ta for mye ved et uhell. ("uhell")

Endret av Vendi

Det er ikke et "uhell" å ta mer medisiner enn man burde. I hvert fall ikke så mye at man på intensiven over natten.

Jeg tror ikke du er helt ærlig med deg selv, TS. Jeg lurer også litt på hva du vil med tråden, fordi jeg vil tro du forventet å få de svarene du får nå?

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva var det da? Hva slags uhell? Ønske om en kort innleggelse eller hva?

Ok, så folk vil tro det var ett forsøk. Skjønner.

frosken skrev (3 minutter siden):

Hva var det da? Hva slags uhell? Ønske om en kort innleggelse eller hva?

Det var ett uhell? Hvorfor skulle noen ønske å bli innlagt?

Annonse

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Det er ikke et "uhell" å ta mer medisiner enn man burde. I hvert fall ikke så mye at man på intensiven over natten.

Jeg tror ikke du er helt ærlig med deg selv, TS. Jeg lurer også litt på hva du vil med tråden, fordi jeg vil tro du forventet å få de svarene du får nå?

Nei, det forventet jeg ikke. Trodde så klart at noen ville svare at de trodde det var ett forsøk, men ikke alle... 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det forventet jeg ikke. Trodde så klart at noen ville svare at de trodde det var ett forsøk, men ikke alle... 

Det er ikke gitt at man tror det er et selvmordssøk. Det kan være et rop om hjelp, ønske om oppmerksomhet, desperat forsøk på døyve fysisk/psykisk smerte osv. Men "uhell", det er jeg mer skeptisk til.

Vhanja skrev (39 minutter siden):

På noen type medisiner så blir det regnet som overdose å bare ta dobbel dose altså 2 piller istedenfor 1. Og ja de er ganske raske med å legge inn folk bare for sikkerhets skyld også. 

Men ts, hva med å skaffe deg et sånt ukesdosett? Da ser du enkelt hvilke dager du har tatt de. 

Anonymkode: fac22...927

Ingen tar med et uhell så sterke tabletter at man havner på intensiven på en dag. Eller uansett… det er sykt! At du turde.. kunne vært kjempe farlig. 

Anonymkode: 4b9be...6d5

Er fullt mulig å ta for mye med et uhell. Er nok at man tror man ikke har tatt medisinen og så tar man den uforvarende igjen. Har selv en gang tatt "overdose", men var heldigvis ikke en farlig medisin i dobbel dose. Det sjekket jeg da jeg oppdaget feilen. Men endte opp med så mye medisiner at jeg må bruke ukesdosett 😅

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...