Gå til innhold

krangle med psykologen på dps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min behandler bruker også å "ta" meg på å bytte tema, fordi det kan være unnvikende (men jeg er en person som hopper i tema da), men hun kjefter jo ikke. 

Tror du din behandler ville beskrevet det som at dere krangler? Eller kan dette være din følelse? At det som egentlig kun er en diskusjon, oppleves vanskelig og som krangel og kjeft for deg?

Everybody skrev (2 timer siden):

Kjør på og krangle med psykologen din. Ikke hør på det hun sier med å snakke for lite, bytte tema og snakke for mye. Det er din time og du snakker om hva du vil.

Her tar du helt feil. Det er behandlers oppgave å holde pasienten på tema og snakke om det som er viktig. Det er ikke en plapretime for at pasienten skal ha noen å snakke med i 45 minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...