Gå til innhold

Hvor mange kvm. bor dere på?


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på ca 30. Stortrives. Jeg liker ikke å bo i store hus eller leiligheter, og det er flere grunner til det. Nå har jeg akkurat plass til meg og mitt, og jeg slipper masse husarbeid som jeg misliker veldig mye! Jeg slipper å kjøpe masse møbler for å fylle rom på rom, og jeg kan ikke ha masse unødvendig liggende rundt! Har kun to vinduer også, så slipper å pusse flere glassruter som jeg bare hater! I tillegg leier jeg og har tenkt til å bli boende her, så ikke har jeg lån heller. Alt i alt veldig fritt og fint som det passer meg.

Har jo venner med store hus og hager, men de liker det jo. Kan jo forstå det ut fra deres perspektiv og interesser. Men aldri mer for meg. Det er klinkende klart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på 88kvm. Det vart deilig å komme til den størrelsen etter tre år i 64kvm. Jeg trives med denne størrelsen, men jeg savnet huset jeg hadde før. Det hadde fem soverom, noe som var unødvendig, men savner det å ha to stuer, stort kjøkken og bad og eget vaskerom. 

Jeg har et pittelite kjøkken her. Det trekker litt ned, men ellers er det plass til sønnen min og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne og har ca 200m2 fordelt på to plan + full kjeller som ikke er i bruk. Pluss stall (nei, vi har ikke hester nå så den brukes til oppbevaring) og 3 garasjer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Vi er to voksne og har ca 200m2 fordelt på to plan + full kjeller som ikke er i bruk. Pluss stall (nei, vi har ikke hester nå så den brukes til oppbevaring) og 3 garasjer... 

hadde dere hester før?

Anonymkode: 1002a...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hadde dere hester før?

Anonymkode: 1002a...211

Mannen hadde hest her da vi møttes ja. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Mannen hadde hest her da vi møttes ja. 😊

Romantisk så dere red på turer sammen i solnedgangen? 

Anonymkode: 1002a...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Romantisk så dere red på turer sammen i solnedgangen? 

Anonymkode: 1002a...211

Ikke akkurat, det var en travhest, jeg red på den et par ganger, men noen ridehest var den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Ikke akkurat, det var en travhest, jeg red på den et par ganger, men noen ridehest var den ikke. 

Var den på travbanen? Stakkars hest 

Anonymkode: 1002a...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var den på travbanen? Stakkars hest 

Anonymkode: 1002a...211

Fantes ikke synd på den, den sto masse ute, fikk masse mat og trim og var skikkelig bortskjemt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Fantes ikke synd på den, den sto masse ute, fikk masse mat og trim og var skikkelig bortskjemt. 😊

Hva skjedde med den da?

Anonymkode: 1002a...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med den da?

Anonymkode: 1002a...211

Han ble gitt til en annen travtrener og dessverre avlivet etter en tid pga problemer med en fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på 104 kvm.  Jeg trives ikke i så stor leilighet alene.  Men nå er den praktisk og jeg liker at vi har hvert vårt bad.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke eksakt hvordan arealet er utregnet i andre etasje, men vi bor i enebolig med 120 m2 grunnflate, pluss andre etasje (med skråtak). Er bare 2 voksne + en 18 åring her nå, så vi har god plass. Pleier å være i stua alle tre om kveldene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120 kvm, fordelt over flere plan. Bor alene, så jeg har god plass og det liker jeg. Mest glad er jeg for å ha gode uterom til tross for at jeg bor en 7-minnutters spasertur fra sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...