Gå til innhold

Tips til å få vekk den fæle smaken av lamictal? Kan man svelge den ned med appelsinjuice?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til å få vekk den fæle smaken av lamictal? Kan man svelge den ned med appelsinjuice?

Jeg må virkelig ta meg sammen hver gang jeg svelger lamictal for å ikke kaste opp. Håper på noen gode tips til hva som kan få vekk den fæle smaken.

Anonymkode: 4168a...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøya Alilde skrev (3 minutter siden):

Ja - det går bra. Metallsmaken er jævlig - føles som å ha aluminiumsfolie i munnen. 😆

Og det skal liksom smake solbær 😅🤢

Anonymkode: 4168a...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og det skal liksom smake solbær 😅🤢

Anonymkode: 4168a...796

Hehe det gjør det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya Alilde skrev (1 minutt siden):

Hehe det gjør det ikke!

Nei, de har virkelig bommet der 😂

Anonymkode: 4168a...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ta de med yoghurt. De kan tilsette hva de vil av smaker, de smaker dritt og overflaten er såpass vid at du slipper ikke unna heller.... yoghurt. Drikkeyoghurt funker også, anbefaler den med kirsebær hvis medisinen smaker solbær. 

Anonymkode: 66037...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anbefaler deg å ta de med yoghurt. De kan tilsette hva de vil av smaker, de smaker dritt og overflaten er såpass vid at du slipper ikke unna heller.... yoghurt. Drikkeyoghurt funker også, anbefaler den med kirsebær hvis medisinen smaker solbær. 

Anonymkode: 66037...0ae

Takk for tips 😊

Anonymkode: 4168a...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og det skal liksom smake solbær 😅🤢

Anonymkode: 4168a...796

Jeg trodde det skulle være en slags sitron smak😂. Svelg det fort med drikke. Jeg bruker bare vann, men sikkert lurt med juice👍

Anonymkode: 57179...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til virker det som at nesten alle brukerene her inne står på Lamictal. Og så mange har vel ikke BP tror jeg. Lamictal er jo relativt ny, rart den har fått så veldig oppsving og er så utbredt brukt. Eller sikkert fint da hvis det funker for så mange.

Anonymkode: 2cd0a...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Av og til virker det som at nesten alle brukerene her inne står på Lamictal. Og så mange har vel ikke BP tror jeg. Lamictal er jo relativt ny, rart den har fått så veldig oppsving og er så utbredt brukt. Eller sikkert fint da hvis det funker for så mange.

Anonymkode: 2cd0a...4f2

Jeg ble satt på Lamictal før jeg fikk bipolar-diagnosen. På det tidspunktet hadde jeg "bare" tilbakevendende depressiv lidelse og personlighetsforstyrrelse. Men for meg funket ikke Lamictal da. Jeg tror derimot at Litium funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke svelge 100 og 200 mg. Holder de helt bakerst på tunga, lar de smelte der. Der kjenner jeg ikke smaken så godt.

Anonymkode: 1ee65...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Klarer ikke svelge 100 og 200 mg. Holder de helt bakerst på tunga, lar de smelte der. Der kjenner jeg ikke smaken så godt.

Anonymkode: 1ee65...530

Må jo være et helvete å la de smelte i stedet for å skylle de ned. 

Anonymkode: 2cd0a...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamictal er blitt et lite ork... Med de nye pakningene og smaken... Jeg takler det heldigvis, for jeg  er god til å svelge flere piller fort. Skylle det ned med godt med drikke. Tror ikke det er noe i veien for å ta det med appelsinjuice om du tenker det kan funke. 

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...