AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Innimellom hender det jeg står å stivner med armene mine i rare bisarre positurer i noen sekunder kanskje 10-20 sekunder. Jeg kan fjerne posituren og ta den armene om jg virkelig vil, men ender alltid med å stå sånn i de sekundene Er det pga aspergeren bare? Fordi jeg har lest det er tegn på schizofreni Anonymkode: 67c68...325 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Innimellom hender det jeg står å stivner med armene mine i rare bisarre positurer i noen sekunder kanskje 10-20 sekunder. Jeg kan fjerne posituren og ta den armene om jg virkelig vil, men ender alltid med å stå sånn i de sekundene Er det pga aspergeren bare? Fordi jeg har lest det er tegn på schizofreni Anonymkode: 67c68...325 Forstår ikke hva det skal ha å gjøre med aspergeren. Anonymkode: aacec...4fd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Katatoni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Vet du ikke om du har Asperger eller schizofreni? Disse er jo svært ulike diagnoser med ulike symptomtrykk, dog noen få overlappende, men likevel, kan man feile på å sette den ene diagnosen når det er den andre her? Anonymkode: 59d01...091 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Catatonia is a state of severe motor immobility and behavioral abnormality that can occur in a variety of psychiatric and medical conditions, including schizophrenia and autism spectrum disorder (ASD), which includes Asperger syndrome. However, catatonia is not specific to either condition and can occur in other psychiatric disorders such as bipolar disorder, major depressive disorder, and neuroleptic malignant syndrome. It is important to note that catatonia should be diagnosed by a qualified medical professional and not self-diagnosed. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.