Gå til innhold

Er å stivne i "bisarre" positurer tegn på aspergeren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innimellom hender det jeg står å stivner med armene mine i rare bisarre positurer i noen sekunder kanskje 10-20 sekunder. Jeg kan fjerne posituren og ta den armene om jg virkelig vil, men ender alltid med å stå sånn i de sekundene

Er det pga aspergeren bare? Fordi jeg har lest det er tegn på schizofreni 

Anonymkode: 67c68...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Innimellom hender det jeg står å stivner med armene mine i rare bisarre positurer i noen sekunder kanskje 10-20 sekunder. Jeg kan fjerne posituren og ta den armene om jg virkelig vil, men ender alltid med å stå sånn i de sekundene

Er det pga aspergeren bare? Fordi jeg har lest det er tegn på schizofreni 

Anonymkode: 67c68...325

Forstår ikke hva det skal ha å gjøre med aspergeren.

Anonymkode: aacec...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke om du har Asperger eller schizofreni? Disse er jo svært ulike diagnoser med ulike symptomtrykk, dog noen få overlappende, men likevel, kan man feile på å sette den ene diagnosen når det er den andre her? 

Anonymkode: 59d01...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catatonia is a state of severe motor immobility and behavioral abnormality that can occur in a variety of psychiatric and medical conditions, including schizophrenia and autism spectrum disorder (ASD), which includes Asperger syndrome. However, catatonia is not specific to either condition and can occur in other psychiatric disorders such as bipolar disorder, major depressive disorder, and neuroleptic malignant syndrome. It is important to note that catatonia should be diagnosed by a qualified medical professional and not self-diagnosed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...