Gå til innhold

Jeg trenger å gjennoppleve noe!! Men hvordan? LSD?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg irriterer meg sånn over at det er en ting jeg ikke klarer å huske fra barndommen. Det er når jeg er 6-8 år. Det er rart at jeg ikke husker det! 
Dette er ikke noe vondt minne. Jeg husker bare små bilder. Og det plager meg. Jeg får kontakt med fortiden min bare jeg ser stedet. Jeg aner ikke hvorfor det er nettopp dette stedet som frembringer følelsen. Jeg har faktisk vært på Facebook og søkt opp folk jeg vet har bodd der og som bor der for å se bilder fra stedet. 
 

Har lest om LSD. Det skal kunne frembringe minner. 
Da jeg tok Wellbutrin for et par år siden begynte jeg plutselig å huske gamle minner og lukter jeg ikke hadde husket på årevis. Vet noen her om noe man kan ta for å evt få kontakt med hukommelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ikke ta LSD. Er ikke bra for psyken.

Hvorfor ikke? Det er vel en del andre ting også som ikke er bra for psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke? Det er vel en del andre ting også som ikke er bra for psyken.

Syd Barrett fra Pink Floyd fikk utløst psykose og fikk schizofreni etter en trip med LSD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Everybody skrev (2 minutter siden):

Syd Barrett fra Pink Floyd fikk utløst psykose og fikk schizofreni etter en trip med LSD.

Jeg tenker å gjøre det sikkert da. Er en klinikk i Oslo som gjør det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker å gjøre det sikkert da. Er en klinikk i Oslo som gjør det mener jeg.

Å? Som gir folk LSD lovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LSD ble også brukt før i tiden for å behandle syke pasienter på asyler rundt om i landet. Det endte ikke bra for  å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (5 minutter siden):

Syd Barrett fra Pink Floyd fikk utløst psykose og fikk schizofreni etter en trip med LSD.

Hm. Dette skjedde vel i en fase hvor LSD var fritatt forskning. Altså at de bare inntok det uten forbehold. Ellers tror jeg Syd hadde noe udiagnostisert? Det er veldig rørende hvor mye resten av bandet har hyllet ham ❤  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hm. Dette skjedde vel i en fase hvor LSD var fritatt forskning. Altså at de bare inntok det uten forbehold. Ellers tror jeg Syd hadde noe udiagnostisert? Det er veldig rørende hvor mye resten av bandet har hyllet ham ❤  

Ingen vet helt sikkert hva han hadde. Men han ble psykotisk eller i hvert fall veldig rart og lavt fungerende etter en trip med LSD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Everybody skrev (7 minutter siden):

Å? Som gir folk LSD lovlig?

Ja. Men må lese om den igjen, hvordan det egt funker. Men finnes det andre ting man kan ta som kan åpne minner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 minutter siden):

Ingen vet helt sikkert hva han hadde. Men han ble psykotisk eller i hvert fall veldig rart og lavt fungerende etter en trip med LSD.

Ja.. en veldig trist historie ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Ja. Men må lese om den igjen, hvordan det egt funker. Men finnes det andre ting man kan ta som kan åpne minner?

Ikke gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Ja. Men må lese om den igjen, hvordan det egt funker. Men finnes det andre ting man kan ta som kan åpne minner?

Ayahuasca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ikke gjør det. 

Nei vel. Men noen her som vet om andre ting man kan ta? Wellbutrin vil jeg ikke begynne med igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Everybody skrev (Akkurat nå):

Ayahuasca?

Er ikke det sånn du blir helt gal av? Begynner å rope og sånt? Nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Nei vel. Men noen her som vet om andre ting man kan ta? Wellbutrin vil jeg ikke begynne med igjen.

Er vel ikke noe spesielt medikament som gjør at man husker minner bedre. Hvis ikke de tre vise menn kan hjelpe deg med det @frosken@ISW@kupton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Nei vel. Men noen her som vet om andre ting man kan ta? Wellbutrin vil jeg ikke begynne med igjen.

Jeg syns ikke noe om å innta noe som helst du ikke har fått av legen din. 

Du vet aldri hvordan du vil reagere og hva som skjer. Og det er ren fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

There are a few medications that may help improve memory, but they are typically used to treat specific conditions such as Alzheimer's disease or attention deficit hyperactivity disorder (ADHD). For example, medications like donepezil, rivastigmine, and galantamine are used to treat Alzheimer's disease and may help improve memory. Likewise, medications like methylphenidate and amphetamines are used to treat ADHD and may help improve memory. It's important to note that these medications are typically prescribed by a doctor and that it's not a good idea to take them without a prescription or medical supervision.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...