Gå til innhold

Å få barn eller ikke når man sliter psykisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (1 minutt siden):

I en tråd som handler om hvorvidt man bør få barn hvis man er psykisk syk, er det vel ikke så irrelevant at en som både har psykisk sykdom og barn, deler sine erfaringer? 

Enig i det. Jeg synes jeg deler erfaringer i tråder hvor det er relevant. Vedkommende var bare ute etter å gi et stikk. Men jeg gidder ikke la meg påvirke av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvem burde egentlig få barn da? Eliten som delegerer barnepasset til barnehage, SFO og aupair? Hvem er disse menneskene som skal få få masse barn som kan ta seg av oss når vi blir gamle? Før i tia måtte jo ikke begge foreldrene jobbe 100%, i tillegg til å ha barn. Belastningen er jo blitt mye større på foreldre en den var før.

Anonymkode: 614e3...bd1

Jeg skjønner ikke hva du mener? Har jeg skrevet at noen ikke skal få barn? Mulig jeg misforstår kommentaren din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (46 minutter siden):

Jeg syns du går veldig langt over streken i tråden her. Hvordan ble dette temaet et angrep på en.bruker her? Trodde man skulle diskutere sak og ikke brukere som må gå i forsvarsposisjon på grunn av stygg respons. Nå ble jeg skikkelig skuffet, for jeg har ikke sett dette her på forumet før. Skuffet og ganske rystet over hva du skriver til folk. 

Hvem er du? Det er mange anonyme her blant annet meg. En anonym er ikke den samme i en hver tråd. 

Anonymkode: 11543...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (8 minutter siden):

Det jeg argumenterte mot, er at offentlig ansatte er likestilte med trygdemottakere, i den forstand at de ikke gjør noe for lønna de mottar. 

Alle offentlig ansatte er en utgift over statsbudsjettet. Om de gjør noe nyttig eller ikke. 

Anonymkode: 614e3...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Hvorfor spør du om dette? 

Nei jeg har vært så syk at de ikke har vært til hinder. Jeg har tenkt de hadde det bedre uten meg. 

Jeg vet de blir påvirket, men jeg sier at mine symptomer på PF ikke går ut over de. Jeg er stabil i møte med de. Men innimellom er jeg så dårlig at jeg avlyser samvær. Og det er da jeg ikke ville klart å være en god mor. 

Og det har jeg altså fått bekreftet av barnevernet og helsevesenet. Du må ikke glemme at jeg har mange rundt meg som har vurdert situasjonen. 

Men altså barnevernet hadde samme måten å være forutinntatt på da de kom i bildet for tre år siden. De var rett og slett overrasket over hvordan ting faktisk var.

Jeg bare lurte det var ingenting vondt med det.

Jeg skjønner at du har vært så syk har det ikke har vært et hinder for deg. Ingenting vondt med spørsmålet. 

Anonymkode: 11543...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle offentlig ansatte er en utgift over statsbudsjettet. Om de gjør noe nyttig eller ikke. 

Anonymkode: 614e3...bd1

Det er mye som ser litt merkelig ut hvis man bare ser på statsbudsjettet.

Hvis alle offentlig ansatte sluttet å jobbe, ville selvsagt utgiftene gå ned. Men det ville ha noen andre konsekvenser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...